Gå til innhold

Noen som liker/likte The Tribe?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

Heei... Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt the tribe med undertekst??

Jeg har vært på cdon.com og platekompaniet.no men der er det bare, uten undertekst

noen som vet hvor man kan få tak the tribe med Norsk undertekst??:)

Lenke til kommentar

Jeg hatet the Tribe i begynnelsen(vet ikke hvorfor),

men elsket sangen så jeg byttet alltid kanal også slutte.

men så i begynnelsen av sesong 5 ble jeg hektet...

og jeg ble så trist da det sluttet å gå :cry: ,

men heldigvis begynte det repriser uken etter

og jeg frem med VHS spilleren og tapet hver eneste episode den sommeren og neste :p...

Jeg elsket The Tribe og har derfor hele skapet fult av VHS filmer...ble utrolig skuffet av det nyeste de lagde

"a new tomorrow "...

men men det er fortid nå :cry: ...

POWER AND CHAOS

Endret av theMissMeister
Lenke til kommentar

Likte det i starten, men så gikk det nedover.

Når de forlot byen i båt pga at den virtuelle Zoot startet

"operation final sanctuary" eller noe sånt sluttet jeg å se på det.

Som trådstarter sa: hovedpersonene blir byttet ut. Og så finnes det en grense på hvor

lenge de skal strekke det. Det er åpenbart at nå er de bare ute etter penger og

dermed strekker The Tribe konseptet så langt de klarer for at serien skal gå lenger. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Jeg har vært på cdon.com og platekompaniet.no men der er det bare, uten undertekst

The Tribe er sikkert å finne med engelsk undertekst, men tror du skal slite med å finne norsk undertekst.

Sjekk ut Play.com - Sesong 1?

Play.com - Sesong 2

The Tribe var konge ;) Jeg synes det virket litt spennende med alle disse ungdommene som hadde mistet foreldrene sine, pluss at det skjedde noe hele tiden. Men det var kanskje personkarakteren "Amber" som gjorde at jeg først fikk øye på serien, hun var nice, syntes jeg.. :) Musikken i serien var konge den også, tenker da på åpningssangen og sluttsangen. :) Jeg har sett ganske mye av serien, og kjipt var det da siste episode var ferdig. Det var vel den episoden hvor de flyktet fra viruset eller noe? De kom seg i alle fall på en båt og forlot byen.

Jeg har aldri sett en episode av "A New Tomorrow".

Endret av RyanReynolds
Lenke til kommentar

Hehe, jeg taklet ikke serien da jeg var en kvisete pimpernell, og jeg takler den fremdeles ikke. Husker jeg skrudde på NRK1, og hva ser jeg? Jo, noen rare oppsminka folk som hadde med seg et lite "possy", også skjønte jeg ikke helt logikken i det hele. Var alltid noen som hylte og skreik og sa at den og den var svikere. Pleide å glane på Svisj istedet (hadde ikke kabel da), helt til det ble "The Tribe-svisj".

Skjønner godt at folk ikke takler den, da den åpenlyst er laget for 11-14åringer eller noe sånt? Da teller vel ikke logikken så veldig. Men om folk liker den, får de bare se i vei, ingen har lik smak :)

Lenke til kommentar
Ja... noen som liker eller likte The Tribe? Har hørt at mange som hater det, og bare noen få som i det hele tatt liker det. Jeg synest i allefall det er genialt, og bra laget. Så jeg snakker, og vil alltid snakke varmt om det, så nå vil jeg høre hva dere synest...

Så hvorfor liker/hater du det?

Merk: Jeg snakker om sesong 1-5. Synest ikke den nye er noe speiellt. Alle de gammle folkene er borte :nei: Ikke bra!

Hater det jeg og ja.. Synes hele greia virker veldig teit, og jeg liker science-fiction.

Lenke til kommentar
For min del er det meste av austeralsk TV = søppel. The Tribe er intet unntak.

Sorry og måtte skuffe deg men serien er laget i NZ..

Skjønner ikke hvorfor folk som hater The tribe er her inne når det står "noen som LIKER/LIKTE The tribe"!

Ingen tvinger dere til å komme inne hit heller da, og om dere skal skrive hvor mye dere hater serien går det vel og være saklig?!

Jeg elsket serien for et par år siden, var ikke så gammel på den tiden da det gikk og dette er jo hovedsakelig en barneserie.. Bray og Lex var hotte, elsket dem!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
For min del er det meste av austeralsk TV = søppel. The Tribe er intet unntak.

Sorry og måtte skuffe deg men serien er laget i NZ..

Skjønner ikke hvorfor folk som hater The tribe er her inne når det står "noen som LIKER/LIKTE The tribe"!

Ingen tvinger dere til å komme inne hit heller da, og om dere skal skrive hvor mye dere hater serien går det vel og være saklig?!

Jeg elsket serien for et par år siden, var ikke så gammel på den tiden da det gikk og dette er jo hovedsakelig en barneserie.. Bray og Lex var hotte, elsket dem!

Da får jeg vel bli litt mer sakelig.

Jeg liker ikke tribe pga. at jeg er prinsippielt i mot austeralsk tv pga. at kvaliteten på slike programmer alltid har vært dårlig i mine øyne. Da manus og story virker veldig lite gjennomtenkt. Faktisk så tror jeg de 12-åringne som spiller i serien skriver manus, det kan i alle fall virke slik. Ja, jeg så at The Tribe var produsert i NZ, men kvaliteten er ikke noe bedre av den grunn. Grunnen til at jeg trodde det var austeralsk var pga. aksenten. IMHO.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Likte Sesong 1 og 2

Bray, Amber, Lex og Zoot?

Det e rjeg enig med deg i.. det der med technoene syns jeg blir litt teit men jeg ser jo på det å da:P

men jeg liker åsså dem best men likte også 3,4,5 å da litt liksom..

Lenke til kommentar

The Tribe er sikkert å finne med engelsk undertekst, men tror du skal slite med å finne norsk undertekst.

Sjekk ut Play.com - Sesong 1?

Play.com - Sesong 2

The Tribe var konge ;) Jeg synes det virket litt spennende med alle disse ungdommene som hadde mistet foreldrene sine, pluss at det skjedde noe hele tiden. Men det var kanskje personkarakteren "Amber" som gjorde at jeg først fikk øye på serien, hun var nice, syntes jeg.. :) Musikken i serien var konge den også, tenker da på åpningssangen og sluttsangen. :) Jeg har sett ganske mye av serien, og kjipt var det da siste episode var ferdig. Det var vel den episoden hvor de flyktet fra viruset eller noe? De kom seg i alle fall på en båt og forlot byen.

Jeg har aldri sett en episode av "A New Tomorrow".

OK. takk liker du the tribe??:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...