Gå til innhold

Noen som liker/likte The Tribe?

Anbefalte innlegg

Ja... noen som liker eller likte The Tribe? Har hørt at mange som hater det, og bare noen få som i det hele tatt liker det. Jeg synest i allefall det er genialt, og bra laget. Så jeg snakker, og vil alltid snakke varmt om det, så nå vil jeg høre hva dere synest...

Så hvorfor liker/hater du det?

Merk: Jeg snakker om sesong 1-5. Synest ikke den nye er noe speiellt. Alle de gammle folkene er borte :nei: Ikke bra!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo jo, ansiktsmaling viser jo gruppetilhørlighet, og da kan kidsa rotte seg sammen mot hverandre (eller i dette tilfellet å la stormaktspolitikk på et mikronivå utfolde seg til Hotel Cæsar 2).

Når det er så mye grunnleggende som bare ikke er på rett plass som tilfellet er ved denne møkkaserien, så er det ekstremt vanskelig å sette seg inn i den. Det hjelper ikke nevneverdig at skuespillerne er levende avføring og handlingen likeså.

Lenke til kommentar

Jeg elsket "The Tribe" og fulgte alltid med på det på NRK i 4-5 tiden hver ettermiddag. Plutselig gikk det ikke lenger og så nå at det hvertfall hadde startet noe lignende(samme serien?), men med nye og yngre karakterer. Forferdelig mye dårligere enn den gamle serien.

Endret av White Fox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...