Sluven Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Ja... noen som liker eller likte The Tribe? Har hørt at mange som hater det, og bare noen få som i det hele tatt liker det. Jeg synest i allefall det er genialt, og bra laget. Så jeg snakker, og vil alltid snakke varmt om det, så nå vil jeg høre hva dere synest... Så hvorfor liker/hater du det? Merk: Jeg snakker om sesong 1-5. Synest ikke den nye er noe speiellt. Alle de gammle folkene er borte Ikke bra! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Det er noen ting jeg ikke trenger noen grunner for og hate, hvertfall for meg personlig. Hvis noen ikke skjønner det, greit, men respekter det hvertfall! Og denne serien er noe av det jeg hater mest. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Hvor får drittungene maten fra? Når de en viss alder og dør? Hvor lenge etter apokalypsen foregår denne dritten? Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 I starten så spiser de vel mat som de som døde etterlot seg. Så dyrker de den selv, vertfall noen gjør det. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Har de elektrisitet? Hvordan bestemmer de hvem som skal dyrke mat osv? Hvordan skal barn styre samfunn? Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 De har ikke elektrisitet, noen tar ansvar for maten(organisering kalles det), og de styrer overhodet ikke samfunnet. Det er jo det som er hele utfordringen Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Hm, ingen styrer samfunnet = Dekadent eller ingen infrastruktur = Hungersnød og epidemier. Fy faen, for en latterlig serie. Lenke til kommentar
Nicotin Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Og hva er greia med all sminken folka har i trynet? Hvis denne svært urealistiske utslettningen av alle "voksne" hadde vært en realitet trur jeg ikke den malinga hadde vært min første prioritet.. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Jo jo, ansiktsmaling viser jo gruppetilhørlighet, og da kan kidsa rotte seg sammen mot hverandre (eller i dette tilfellet å la stormaktspolitikk på et mikronivå utfolde seg til Hotel Cæsar 2). Når det er så mye grunnleggende som bare ikke er på rett plass som tilfellet er ved denne møkkaserien, så er det ekstremt vanskelig å sette seg inn i den. Det hjelper ikke nevneverdig at skuespillerne er levende avføring og handlingen likeså. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Jeg tror jeg så på den første ssongen etter skoletid eller noe slikt en gang i iden. Det og Passions. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Men du slutta tydeligvis (og forhåpentligvis)? Lenke til kommentar
SCV Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 haha, nå lo jeg godt The tribe er en møkkaserie. Hør på cun, cun vet Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 Over hode ingen som i det hele tatt har noe godt å si? Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Jeg elsket "The Tribe" og fulgte alltid med på det på NRK i 4-5 tiden hver ettermiddag. Plutselig gikk det ikke lenger og så nå at det hvertfall hadde startet noe lignende(samme serien?), men med nye og yngre karakterer. Forferdelig mye dårligere enn den gamle serien. Endret 24. juni 2006 av White Fox Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Syns det sugde, var alt for tamt og kjedelig og for mye maling i annsiktet.. Men en kompis av meg syns det var dritbra Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Endelig noen som har noe bra og si Alle unntatt to jeg kjenner hater det Endret 24. juni 2006 av sjur166 Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Alle unntatt to jeg kjenner hater det 6376016[/snapback] Kanskje det er en grunn til at nesten alle hater det Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Har sett alle episodene i Sesong 1 halveis i 2 for ander gang, gleder meg til sesong 6 kommer ut. Hvorfor syntes folk at the tribe er dårlig? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Er dette den serien som går etter skoletid på NRK1 ? I såfall: Jeg klarer ikke helt å finne spenningen i serien Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Jeg tror jeg så på den første ssongen etter skoletid eller noe slikt en gang i iden. Det og Passions. 6375726[/snapback] haha, samme her:-D ...men så sendte de ikke passions noe mer, da ga jeg opp tv for godt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå