Daysleeper Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Vil påstå at Everquest 2 er det mest krevende spillet i dag. Maximum details på alt sammen med 1920x1200 (eller høyere om du ønsker) er helt ekstremt, prøv dette i en group eller en raid instance Fear og Oblivion går ganske pent, men EQ2 er sirup på Extreme Details 6378824[/snapback] Snabben har sannsynligvis rett i sin påstand... Tving AA/AF gjennom driver i tillegg, og du sliter uansett hvilken maskinvare du har. Så lagde de også grafikkmotoren med tanke på skalering for å utnytte fremtidens maskinvare etterhvert som den kommer. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Jeg vil nå påstå at Everquest 2 er at av de spillene som krever aller mest. Fear er barnemat i forhold. Med andre så støtter jeg: Daysleeper Endret 6. juli 2006 av firberblad Lenke til kommentar
edi-g Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 har hørt at en versjon av King kong spillet krevde utrolig mye, men er ikke sikker:/ Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Det er umulig å klare å kjøre Everquest 2 på fullt uten at de skulle hakke litt. Det nekter jeg å tro. Som sagt, de har laget grafikk motoren så den skal vare. En annen ting er at de har laget den så den skal være lett å oppgradere. Ikke at de trenger det, enda. Får ny maskinvare snart, skal laste ned trialen å se hvor pent jeg får det Utrolig nydelig uttafor freeport med rå grafikk. Lenke til kommentar
Daysleeper Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Det er umulig å klare å kjøre Everquest 2 på fullt uten at de skulle hakke litt. Makset alt på en X2 4400+ @ 2,5 med X1900XTX i CF og 2GB CL2 RAM.. Et ord.. Slideshow.. Dette var 1600*1200 med AA/AF tvinget på gjennom driverne. Har også en feeling av at CF ikke ble utnyttet skikkelig, da det ikke var noe merkbar forskjell fra med single X1900XTX.. Men stillbildene var fantastiske, da ;p Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Ta bildet, å post det her. Please Lenke til kommentar
Espuz Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 har en intel core 2 extreme 6800 med 4 Gig DDRII og 2 x geforce 7950gx2 i quad SLI. Finnes det spill som kan utfordre det enda? Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Prøv med Tomb raider legend på full pupp. Eller Everquest 2, f.e.a.r. og Oblivion. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 MS FlightsimulatorX @ max ? Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg kjører oblivion på fullt på fatteren's pc uten lag eller noe... Den har 2 gb ram men husker ikke mere Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 MS FlightsimulatorX @ max ? 7923676[/snapback] Jeg skal gi deg et lite hint: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor LAGG! Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Flightsim X på maks er rimelig krevende.. Hvis en superpc er det beste og nyeste av komponenter så er det ingen som har en superpc. Pc komponenter utvikles syyyykt fort, så det ville være galskap å si at man har det nyeste og beste. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Football Manager krever en del ram da:p Hvis man kjører på med ALLE nasjonene og FULL database, så trur jeg det tar GANSKE lang tid å loade:p 6389129[/snapback] Tror det tok litt over en og en halv time bare å starte den med Huge database (må lastes ned liten ekstrafil, nesten alle spillerene) og alle nasjoner og ligaer. Tok rett og slett for lang tid fra dag til dag til at jeg gadd noe særlig. Nå har jeg riktignok ganske gammel pc. Endret 13. februar 2007 av CheX Lenke til kommentar
MrL Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Dette er egentlig nesten ikke vits å diskutere engang, Flight simulator X er klar vinner når det gjelder det mest krevende spillet. Jeg har prøvd mange spill, som elder scroll, splinter cell osv som er krevende, men ingenting er like krevende som Flight sim X. PCen min er et par månder gammel, og dette er det eneste spillet hittill det ikke har greid å kjøre på fullt(ultra high). Endret 14. februar 2007 av Andreas045 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå