Gå til innhold

Mest krevende spill i dag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil påstå at Everquest 2 er det mest krevende spillet i dag.

Maximum details på alt sammen med 1920x1200 (eller høyere om du ønsker) er helt ekstremt, prøv dette i en group eller en raid instance :)

Fear og Oblivion går ganske pent, men EQ2 er sirup på Extreme Details :)

Endret av Snabben
Lenke til kommentar
Ghost Recon: Adwanced warfighter til PC er definitivt det mest krevende spillet som finnes til dags dato. Krever mye mer enn både Oblvion, Fear og Battlefield 2.

Jeg har 2,8 GHz Pentium IV

1024 MB RAM

Radeon 9600 256MB

Jeg kjørte GRAW på laveste detaljnivå og laveste oppløsning. Spillet hakket som fy. De av dere som tror dere har et bra oppsett. Test dette spillet. Det krever usannsynlig mye maskinkraft :ermm:

6377984[/snapback]

Funker helt fint for meg.. på full grafikk.

Lenke til kommentar
Ghost Recon: Adwanced warfighter til PC er definitivt det mest krevende spillet som finnes til dags dato. Krever mye mer enn både Oblvion, Fear og Battlefield 2.

Jeg har 2,8 GHz Pentium IV

1024 MB RAM

Radeon 9600 256MB

Jeg kjørte GRAW på laveste detaljnivå og laveste oppløsning. Spillet hakket som fy. De av dere som tror dere har et bra oppsett. Test dette spillet. Det krever usannsynlig mye maskinkraft :ermm:

6377984[/snapback]

Funker helt fint for meg.. på full grafikk.

6378825[/snapback]

Men så har du en ganske så brukbar pc da.

Leser speccas dine:

-Club3D 7900GTX 512MB 1600MHz

-AMD Athlon 64 X2 4400+ 2.2GHz

-2048 MB GeilValue RAM. 400MHz

Lenke til kommentar

Spill krever jo også forskjellig av forskjellige komponenter.

BF2 er vel det spillet som krever mest av ram tror jeg. Jeg klarte å kjøre spillet helt fint med alt på high på min AMD 3500+ med Geforce 6600GT og 1 gig ram, men etter en halvtime-time stoppa det opp og virka som det måtte loade masse før det forsatte. Kjøpte meg enda en gig med ram, problemet løst. Angrer uansett ikke på at jeg kjører 2gig med ram. Det meste loader veldig kjapt nå. Og jeg slipper å bekymre meg for at en eller annen bakrunnsapp skal spise opp all rammen til spilla mine. :)

Og til de som klager over loading enkelte spill: mer ram og en rask harddisk løser dette, pluss å ha en god defragger som man kjører på spill disken i ny og ne. Når jeg ordna meg med 2gig ram, og sata harddisk, løste det alle mine loadefrustrasjoner det er ingen spill som tar urimelig lang tid å loade lenger, det meste tar maks 4-5 sekunder. (BF2 tar vel kanskje 10 ;) )

Endret av Dipso
Lenke til kommentar
Valve tester snart en ny pakke metode som skal speede opp loadingene med 3 ganger, skal komme til Red Orchestra modden først, og deretter kommer den videre til alle Source spill!

Så snart slipper vi iallefall lange loade tider!

6380884[/snapback]

Slik du skriver det er det ingenting som impliserer at dette skal påvirke loadingtider, men nå har jeg lest litt om den nye teknologien, og slik jeg forstod det kunne de med denne teknologien motvirke og reparere fragmenterte datafiler som følge av at materiale lastes ned via steam, noe som fører til bedre loadetider. Steam programmer er blandt de som blir mest fragmentert (på grunn av at data ofte opdateres og lastes ned) og er de applikasjonene jeg har merket mest fordeler med å defragmentere disken på.

Men ja, gode tider i vente på steam ja. :)

EDIT: ser jeg leste litt feil, trodde du skrev om at den nye pakke metoden skulle påvirke nedlastingstidene. Uansett, da er vi enige da :D hihi

Endret av Dipso
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...