brucelee.will Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 vet noen om programmer som man bruker til å redigere stemmer.lager film (windows pc) Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Om videoredgeringsprogrammet ikkje har gode nok mogelegheiter for lydredigering, kan du prøve deg med gratisprogrammet Audacity. Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 CoolEdit Pro finnes ikke bedre (Jeg trur Adobe har tatt over programmet nå så de nyeste versonene heter Adobe Editoer e.l.) Lenke til kommentar
Freeload Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 CoolEdit Pro finnes ikke bedre (Jeg trur Adobe har tatt over programmet nå så de nyeste versonene heter Adobe Editoer e.l.) 6448071[/snapback] Det heter Adobe Audition nå, og har (så vidt jeg vet) blitt tettere integrert mot Premiere Pro. Jeg mener du bør sjekke ut Audacity først - et flott program, og selv om det mangler en del på Adobe Audition dekker det helt sikkert ditt behov og langt utover det! Alternativt følger det et lydredigeringsprogram med Nero Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Er det lett å redigere stemmer der med presets o.l.? (Audacity eller Audition). Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Adobe Audition (Helt kurrant program med dårlig bus-støtte) Sony Acid 5 eller 6 (6 er med surround støtte) Sony Vegas 6 (Video redigering og lyd redigering (Surround støtte) Cubase (Studio program, produsering) Nuendo (Studio program, produsering) Storm (Studio program, produsering) Jeg pleier å bruke Acid 6 siden det er utrolig lett å bruke/lære seg.. Men det er ganske dyrt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå