Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg en iPod Nano. Så en Elkjøp-reklame om den, og det var først da jeg virkelig begynte å vurdere og kjøpe mp3-spiller.

Spørsmålet er; Er det noen her som hatt hatt noen erfaringer med denne modellen -> positivt/negativt? Andre anbefalinger?

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt 1 GB-modellen i et par uker.

Design, brukergrensesnitt og overføring med iTunes er overlegent. Lydkvaliteten er bra, mye mindre bakgrunnsstøy enn på f.eks. Sony HD5 - spesielt på lavt volum.

Lydbokfunksjonen er også en ting jeg liker, den fortsetter å spille av der du stoppet forrige gang og du slipper å spole fremover.

Når det gjelder negative ting så stemmer det at finishen skrapes lett opp og smusses til ved første berøring.

Jeg har også opplevd at spilleren har hengt seg opp, og plutselig slått seg av under bruk.

Endret av diskvask
Lenke til kommentar
Er det mulig og legge inn nye spill og lignende på Ipod Nano?(om det har noe å si så har jeg 1gb versjonen :p)

Gjøre om på farger og sånt?

6382429[/snapback]

Da må du legge inn Linux.

Det skal visstnok være mulig å se film også, men vet ikke hvor mye vits det er på den lille skjermen.

Uansett, det er den desidert beste spilleren på sitt felt, og du får mye for pengene.

Eneste negative å si om den er at den blir ripete om du ikke passer godt på den.

Lenke til kommentar

Flott spiller, har hatt min i 3 kvart år nå. Ulempen er at den blir veldig fort

skrapete så du burde kjøpe tubing i samme slanegen, annen ulempe

er at den bare kan ta musikk dersom det er itunes på pc'en.

+ den har flott lydkvalitet og ser lekker ut, (det er skurring på et eller

annet bestemt frkvensbånd uansett hvilken av eq'ene du bruker, så ikke bruk dem ^^)

ta en titt her.

Endret av Liquid_Crystal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...