SCV Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 hmm, det kan vere at bilen blir for mørk ja. Og jeg tenkte ikke på at opel logoen ble feil vei når bilde ble speilvendt så bare fjernt ut nå når jeg tenker meg om... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 For min del ble det mer at retningen i bildet blir helt feil, men dette er jo også et poeng. Det blir litt tungt i nedre kant, ja. Valgte likevel å sladde bort hele skiltet, ellers ville det sett litt rart ut. Det ser en del bedre ut med skiltet intakt, mer ballanse i bildet. Synes likevel at bildet er så mørkt at det ikke gjør så mye. Kitch-kunst fra PMnormal. Tenkte jeg skulle gi dere noe av det dere liker å ta bilde av selv, siden det ikke har vært så stor respons på de normale PMnormal-bildene i den senere tid. Kommer kanskje mer kitch fra denne kant etter hvert. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) Dette er mye mer et bilbilde etter min smak. I forhold til Porschen. (https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=603266&st=0&p=6498233entry6498233) Ekstremt pent lys du har fått her, noe som gir et veldig pent spill i lakken, og får frem linjene i bilen godt. Jeg mener kanskje at du burde flyttet deg en anelse mer til venstre, så du fikk med litt mer av siden på bilen. Spesielt når det ikke er en serie med bilder av samme bil. Igjen, det med at man burde snu felgene mot deg. Det utgjør faktisk en større forskjell enn man skulle tro. Prøv selv! Antennen kunne også vært photoshoppet bort, men det er ikke noen krise. Jeg syntes den sola er pen, men på en annen måte syntes jeg den tar litt for mye oppmerksomhet. Og jeg er absolutt enig med deg om at bildet ikke skal speilvendes. Det ble helt feil i mine øyne. Ellers, en veldig god location, den er anonym, men allikevel kraftfull. Vanskelig å forklare, men du skjønner kanskje hva jeg mener? Og dette er absolutt et bra bilbilde. Betraktelig bedre enn mye av det jeg har sett tidligere. Perfekt teknisk, god locationog nydelig lys. Virkelig godt jobba! Endret 15. juli 2006 av Tee-Zee Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2006 Tusen takk for fin kritikk fra en som er ekspert på bilbilder. Jeg tar nesten aldri bilder av biler, så det med felgene har jeg aldri tenkt på. Skal ha det i mente neste gang. Vinkelen valgte jeg fordi jeg delvis vil skjule at det er en stasjonsvogn. Liker så godt kupèen jeg, men det er det med det praktiske da. Egentlig var jeg ikke der for å ta bildet av bilen, men den trange (og eneste) parkeringsplassen var så perfekt plassert i forhold til bakgrunnen. Jeg måtte bare ta et bilde av den da. Desverre var det umulig å flytte på bilen, men hjulene skulle jeg altids ha fått vridd litt på. Takk for et svært nyttig tips om felgene. De er jo ganske pene, synes jeg. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Man skal da ikke være flau over ting man har? Jeg syntes at stasjonsvognen er pen den også. Selv om sedanen er en smule mer elegant. Og Astra Coupè er noe av det peneste Opel har laget. Og jeg glemte også å nevne at du gjorde en bra jobb med å fjerne skiltet. Med en gang trodde jeg det var en ny bil, uten skilter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå