sn0dig Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Funksjoner: -Kalender: Ikke viktig -GPRS: Ja -EDGE: Kanskje -Email klient:Ikke viktig Form: -Klapp/"vanlig"/alternativ: Klapp eller skyve er fint, men ikke avgjørende -"Støt/sprut/støv-sikker": Ikke viktig Skjerm: Farge-/ikke fargeskjerm: Fargeskjerm -Størrelse på skjerm. Større enn 128*160 -Touchscreen: nei Pris: Maks 3000 kroner Med abonnementsbinding: nei Diverse: -Merke: Uviktig -Kamera: Ja -Videokamera: ikke viktig -Symbian: Positivt, men ikke avgjørende -Infrarød port:nei -Blåtann (Bluetooth): Ja. -Internminne: Over 20mb -Minnekort?: Positivt men ikke avgjørende -MP3: Positivt men ikke avgjørende -Radio:ikke viktig -UMTS: Ikke viktig -Triband: Ja -wLAN: Ikke viktig - Mulighet for GPS: Nei -Batterilevetid: Litt Viktig Har sett litt på Qtek 8300 og Nokia 6233 (svart) Fordelene nokian har er bedre skjerm, kulere design, 2mpix kamera, bedre videofunksjon (640*480) Qtek sine fordeler er blant annet WLAN, men utseendet trekker kraftig ned.. Kan dere anbefale noen mobiler jeg kan se på? Makspris 3000 Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Hva med en W810i ? Jeg tror en skal få de ned mot 3000 kroner nå. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 Hva med en W810i ? Jeg tror en skal få de ned mot 3000 kroner nå. 6375201[/snapback] w810i kommer på 3098 pluss frakt som billigste.. Og jeg liker ikke utseendet på den.. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Det blir nok enten Nokia 6233 eller Qtek 8300 som nevnt i første posten.. Jeg klarer bare ikke bestemme meg.. Noen helt klare fordeler/ulemper med noen av disse? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 sn0dig - du får telefonen til 2995,- pluss frakt som billigste. Er ikke alle butikker som er med i prisguiden . Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Dersom Alastor henviser til Elkjøp, så er det (atter en gang) ikke mulig å kjøpe varen til annonsert pris i nettbutikken, og de fysiske butikkene holder (naturlig nok) høyere priser. Elkjøp er anmeldt for dette, og det er ikke første gangen. Hvis det ikke er Elkjøp Alastor henviser til, så beklager jeg utbruddet :-) -snubbel Endret 25. juni 2006 av snubbel Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Sånn generell info: "Ikke en gang i nettbutikken" blir feil å si - da alle priser på elkjøp.no gjelder kun nettbutikken. Og har du anmeldt elkjøp for dette? Eller noen du kjenner? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Jeg ville ikke kjøpt mobil fra elkjøp uansett.. Kjøpte en t630 der ifra, etter 3 dager var kameraet dødt og det var noe jævlig stress med å få ny.. Det var påstand mot påstand.. De sa jeg hadde mistet den i gulvet eller noe sånn.. Etter 3 dager!! Til slutt fikk jeg ny, men alikevel.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Skjønner erfaringen din, og det er helt greit. Bare husk at dersom du har en dårlig erfaring med 1 sted betyr ikke det at det er gjennomgående for alle som jobber der - feks nettbutikken . Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Jeg vet at en person ikke representerer hele butikken, men har hatt flere dårlige erfaringer med elkjøp.. Men, ja, tilbake til saken: Nokia 6233 eller Qtek 8300? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Sånn generell info: "Ikke en gang i nettbutikken" blir feil å si - da alle priser på elkjøp.no gjelder kun nettbutikken. Enig, det ble en litt for rask post. Endrer den uttalelsen. Og har du anmeldt elkjøp for dette? Eller noen du kjenner? 6380720[/snapback] Jeg har ikke levert anmeldelse personlig men det er blitt levert flere anmeldelser. Mer kan jeg dessverre ikke si. -snubbel Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Jeg vet at en person ikke representerer hele butikken, men har hatt flere dårlige erfaringer med elkjøp..Men, ja, tilbake til saken: Nokia 6233 eller Qtek 8300? 6380784[/snapback] Yep, tilbake til saken! 6233 er en knallgod telefon. Den er lett å bruke og menysystemet er velkjent. Den har dog en liten ulempe, den er helt ny på markedet. Ingen vet ennå om den er full av bugs eller ei. Det er en sjanse å ta når man kjøper ny Nokia-telefon. Når det gjelder Qtek 8300 så mener jeg at dette er et av de bedre kjøpene man kan gjøre av candybar-telefoner i dag. Den har alt, med unntak av radio. Du bør være oppmerksom på at Windows Mobile er et mer avansert operativsystem enn det "vanlige" mobiltelefoner har, så det vil kreve litt tilvenning. Og kanskje noen banneord den første uka :-) -snubbel Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Jeg tenker, hvis jeg kjøper qtek 8300 så kommer jeg til å være redd for å få virus hele tiden (ja, jeg vet at det er lite utbredt med mobilvirus, men alikevel), men wifi og msn er så stort pluss at jeg nesten kan se bort fra virusfaren og det stygge utseendet.. Når det gjelder bugs i 6233 så har jeg sjekket i denne tråden, der de som har kjøpt den sier at de ikke har funnet noen særlige bugs.. Heller litt mer mot 6233 enn 8300.. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Det ble Nokia 6233 Er VELDIG fornøyd med hele telefonen! Lenke til kommentar
laqua Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Jeg heier på 6233. Har hatt min i en uke nå og den virker stabil og god. Og den får du for langt under 3000 i de fleste butikkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå