Nevnarion Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Arne Scheie er jo morsom da. Vet at mange irriterer seg over ham fordi han stadig kommer med masse unyttig informasjon, men jeg syns det bare er gøy jeg. Lo ganske godt i går da, i starten av ekstraomgangene i Argentina-Mexico - kampen, da prata Scheie om HELT andre ting enn kampen, og virka ikke interessert i det som skjedde på banen i det hele tatt. :!: Han begynner å dra på årene, det merkes, men syns fortsatt han absolutt holder mål og er en av de bedre fotballkommentatorene. At Flo bruker dialekt er bra, men som kommentator i en hel fotballkamp kan det bli vanskelig å forstå for samtlige av seerne som sitter spredt utover hele Norge, når de skal tyde masse dialekt i 90+ minutter. Og Øyvind Alsaker, jo han liker jeg. En av de bedre han også, hvertfall det inntrykket jeg har til nå. Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 De beste fotballkommentatorene i Norge er etter min mening: Arne Scheie(Nrk) Roar Stokke(tv3) Thor Eggen (tv3) Øyvind Alsaker(tv2) Nils Johan Semb synes jeg suger max som kommentator og fotballtrener. Han prater som om han hadde null peiling på fotball. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Du glemte: Kenneth Fredheim - Canal Plus Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 De beste fotballkommentatorene i Norge er etter min mening: Arne Scheie(Nrk) Roar Stokke(tv3) Thor Eggen (tv3) Øyvind Alsaker(tv2) Nils Johan Semb synes jeg suger max som kommentator og fotballtrener. Han prater som om han hadde null peiling på fotball. 6384425[/snapback] Semb er en meget dyktig kommentator (ekspertkommentator) og har så absolutt peiling på hva han snakker om. At du i det hele tatt trekker frem kommentatorene til TV3, sier meg mer om dine fotballkunnskaper. On Topic: Sheie er god, men som enkelte påpeker, drar han på årene. Øyvind Alsaker er en god kommentator, som jeg håper vi får høre mye til i fremtiden, selv. Jeg er faktisk uenig med det som blir sagt om Frode Olsen. Vel snakker han for mye om keepere og den slags, og kan til tider være kjedelig, men hvem kan vel nekte for at det er utrolig morro når han kommenterer og det scores et mål. DET er entusiasme det! Harald Bredeli er intet annet enn en katastrofe, selv om det skal nevnes at han har komt seg i det siste. Han har heldigvis sluttet og snakke om mat og alle håndballregler og frikast. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Er det bare jeg som driter i hvem som kommenterer og ser på kampen? Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Er det bare jeg som driter i hvem som kommenterer og ser på kampen? 6408673[/snapback] JA Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Stiller meg helt uforstående til dere som har noe imot Semb, han og Alsaker utfyller hverandre helt ypperlig. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Er det bare jeg som driter i hvem som kommenterer og ser på kampen? 6408673[/snapback] JA 6408997[/snapback] Javel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå