Goscinny Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Nå virker linknene for nedlasting av UXtheme igjen Goscinny Lenke til kommentar
Minus Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Dataen din er neppe tapt, da. Ta en titt på denne guiden. Dessuten vil du også få mange andre gode svar andre steder på forumet. Slettet data er ikke tapt, bare midlertidig utlilgjengelig (blir jo mer og mer utilgjengelig etter flere overskrivninger, though). ENDRET: Du kan også se ITpro sin guide Goscinny 6433111[/snapback] Aha! Tusen hjertelig takk, Goscinny! Har funnet ca 4500 tapte filer nå Du aner ikke hvor glad jeg er:D:D Fytti rakkern =) Så får vi se da, om ca 138 minutter hva som ble funnet Igjen, tusen takk! 6433243[/snapback] Du husket å ikke lagre de gjenopprettede filene på systemdisken? Goscinny 6434416[/snapback] Eh.. hæ? Skjønte ikke helt hva du mente der.. Endret 4. juli 2006 av KristianG Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 du mister ingenting....bortsett fra det du gjorde etter gjenopprettingspunktet og du trenger ikke windows cd 6427241[/snapback] Jessjess, da var 100GB med bilder, musikk og filmer borte.. Gikk hvertfall greit å gjenopprette systemet 6432857[/snapback] Sorry , men det er ikke noe som skal skje har brukt det flere ganger uten problemer Lenke til kommentar
Minus Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 du mister ingenting....bortsett fra det du gjorde etter gjenopprettingspunktet og du trenger ikke windows cd 6427241[/snapback] Jessjess, da var 100GB med bilder, musikk og filmer borte.. Gikk hvertfall greit å gjenopprette systemet 6432857[/snapback] Sorry , men det er ikke noe som skal skje har brukt det flere ganger uten problemer 6439415[/snapback] Hehe, det går bra Har lært selv at bilder som ikke kan erstattes burde ligge på CD. Burde vel kanskje stå først i denne posten, så folk ikke gjør det samme som meg Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 Men du fikk til å gjenopprette, gjorde du ikke? Goscinny Lenke til kommentar
Minus Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Men du fikk til å gjenopprette, gjorde du ikke? Goscinny 6442276[/snapback] Jepp =) Sitter på samme PC nå som jeg gjorde på søndag =) Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 Jeg snakker om bildene og det, ikke systemet. Gjør du også det? Goscinny Lenke til kommentar
Minus Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Jeg snakker om bildene og det, ikke systemet. Gjør du også det? Goscinny 6442344[/snapback] Nei, det fikk jeg ikke til =/ (La deg til på msn jeg) Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Burde vel kanskje stå først i denne posten, så folk ikke gjør det samme som meg Burde det da også ikke stå et skilt hos bil-lakererere: "fare! Lakkering kan forårsake total-havari" Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Burde vel kanskje stå først i denne posten, så folk ikke gjør det samme som meg Burde det da også ikke stå et skilt hos bil-lakererere: "fare! Lakkering kan forårsake total-havari" 6442526[/snapback] Hos billakkere er det som regel proffer som gjør arbeidet De folka her er vel ikke akkurat proffer Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Hva med Google Desktop da? Ligner litt på Yahoo! Widget Engine. Hvit kant (eller bare en søke boks til å søke gjennom datamaskinen på oppg. linjen. Er egenlig det de bygde programmet for) på siden der du kan få inn RSS-nyheter, Gmail, To-Do liste, Google Talk, notatbok, shuffle bildevisning av bildene på pc'n, nylig åpnede dokumenter og websider slik at du enkelt kan åpne dem igjen, tastekomb. ctrl-ctrl etter hverandre (Google boks til å søke i), intergrert i den hvite kanten er en søkefunk på pc'n, du kan få inn været der, kart, nyheter, Google Caleder'n din, gdTunes (kontroler Winamp eller iTunes. Bare gå inn i Winamp/iTunes sett på et album/spilleliste e.l. og titt bort i GDesktop og klikk et klikk og den forsvinner fra oppgavelinjen men du hhører musikken og kan styre den på høyere/venstre siden av skjermen. Skifte spilleliste? ikke noe problem, bare klikke en knapp og den dukker opp på oppgavelinjen igjen. gdTunes er et ekstra panael du må laste ned). Du kan laste ned ekstremt mange paneler. Du kan faktisk intergrere spill også! Bor du i USA og har US-nr kan du få inn teksmeldingene på skjermen! Bør testes ut. Lage en guid eller kan jeg gjøre det? Elsker Google EDIT: Instalerte Widgets men Wather viser 63 grader i Drammen! Det kan umulig være riktig På Google Perzonalized Page står de 28 grader! Jeg klikka Change loaction og så søkte jeg på Drammen, Norway . noen som vet hva det kan være? Endret 6. juli 2006 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 Du må velge celciusenheten istedefor fahrenheitenheten. Goscinny Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Du må velge celciusenheten istedefor fahrenheitenheten. Goscinny 6444768[/snapback] AHA! Men...hvor gjør jeg det? Et spørsmål til: Den Patch saken, det er ikke et program men en sak som bare gjør at jeg kan bruke ALLE themes? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) AHA! Men...hvor gjør jeg det? Et spørsmål til: Den Patch saken, det er ikke et program men en sak som bare gjør at jeg kan bruke ALLE themes? 6444803[/snapback] Jepp. Bruker derfor ikke ekstra ressurser. Endrer bare på noen filer i Windows. Husk å lage systemgjenoppretningspunkt, selv om det skjeldent går galt (se første post). Endret 6. juli 2006 av Goscinny Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Mhm! Men hvordan skifter jeg til celcius i Yahoo! Widget vær saken? Legge til Google som desktop-mod sak? EDIT: Ikke får jeg flytta den vær-boksen heller! Varme + noe frustrende "drit" (er jo drit så lenge det er frustrerende ) på pc'n = FORBANNA! Vær så snill å fortelle meg hvordan jeg fikser det... Endret 6. juli 2006 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Hvor er det jeg finner samurize? Noen som har en link? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Hvor er det jeg finner samurize? Noen som har en link? http://www.google.com/search?q=samurize Endret 9. juli 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Bare lurte på noe med den IconPackager. Når trialen går ut hva skjer da? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Den derre Fly-A-Kite... kan den tilbakesettes? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Du mener av-installeres? jepp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå