Gå til innhold

Guide: Hvordan lage et annerledes desktop


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dataen din er neppe tapt, da. Ta en titt på denne guiden. :)

 

Dessuten vil du også få mange andre gode svar andre steder på forumet. Slettet data er ikke tapt, bare midlertidig utlilgjengelig (blir jo mer og mer utilgjengelig etter flere overskrivninger, though).

 

ENDRET: Du kan også se ITpro sin guide :)

 

Goscinny ;)

6433111[/snapback]

 

Aha!

Tusen hjertelig takk, Goscinny!

Har funnet ca 4500 tapte filer nå :D

Du aner ikke hvor glad jeg er:D:D Fytti rakkern =)

Så får vi se da, om ca 138 minutter hva som ble funnet :p

 

Igjen, tusen takk!

6433243[/snapback]

 

Du husket å ikke lagre de gjenopprettede filene på systemdisken?

 

Goscinny ;)

6434416[/snapback]

 

Eh.. hæ? :p Skjønte ikke helt hva du mente der..

Endret av KristianG
Lenke til kommentar
du mister ingenting....bortsett fra det du gjorde etter gjenopprettingspunktet

 

og du trenger ikke windows cd

6427241[/snapback]

 

Jessjess, da var 100GB med bilder, musikk og filmer borte.. :p

Gikk hvertfall greit å gjenopprette systemet :)

6432857[/snapback]

Sorry :blush: , men det er ikke noe som skal skje :hrm:

har brukt det flere ganger uten problemer

Lenke til kommentar
du mister ingenting....bortsett fra det du gjorde etter gjenopprettingspunktet

 

og du trenger ikke windows cd

6427241[/snapback]

 

Jessjess, da var 100GB med bilder, musikk og filmer borte.. :p

Gikk hvertfall greit å gjenopprette systemet :)

6432857[/snapback]

Sorry :blush: , men det er ikke noe som skal skje :hrm:

har brukt det flere ganger uten problemer

6439415[/snapback]

Hehe, det går bra :)

Har lært selv at bilder som ikke kan erstattes burde ligge på CD.

Burde vel kanskje stå først i denne posten, så folk ikke gjør det samme som meg :p

Lenke til kommentar
Burde vel kanskje stå først i denne posten, så folk ikke gjør det samme som meg :p
Burde det da også ikke stå et skilt hos bil-lakererere: "fare! Lakkering kan forårsake total-havari" :roll:

6442526[/snapback]

Hos billakkere er det som regel proffer som gjør arbeidet :tease:

 

De folka her er vel ikke akkurat proffer :)

Lenke til kommentar

Hva med Google Desktop da? Ligner litt på Yahoo! Widget Engine. Hvit kant (eller bare en søke boks til å søke gjennom datamaskinen på oppg. linjen. Er egenlig det de bygde programmet for) på siden der du kan få inn RSS-nyheter, Gmail, To-Do liste, Google Talk, notatbok, shuffle bildevisning av bildene på pc'n, nylig åpnede dokumenter og websider slik at du enkelt kan åpne dem igjen, tastekomb. ctrl-ctrl etter hverandre (Google boks til å søke i), intergrert i den hvite kanten er en søkefunk på pc'n, du kan få inn været der, kart, nyheter, Google Caleder'n din, gdTunes (kontroler Winamp eller iTunes. Bare gå inn i Winamp/iTunes sett på et album/spilleliste e.l. og titt bort i GDesktop og klikk et klikk og den forsvinner fra oppgavelinjen men du hhører musikken og kan styre den på høyere/venstre siden av skjermen. Skifte spilleliste? ikke noe problem, bare klikke en knapp og den dukker opp på oppgavelinjen igjen. gdTunes er et ekstra panael du må laste ned). Du kan laste ned ekstremt mange paneler. Du kan faktisk intergrere spill også! Bor du i USA og har US-nr kan du få inn teksmeldingene på skjermen! Bør testes ut. Lage en guid eller kan jeg gjøre det? :dribble: Elsker Google :love::innocent::blush:

 

EDIT: Instalerte Widgets men Wather viser 63 grader i Drammen! Det kan umulig være riktig På Google Perzonalized Page står de 28 grader! Jeg klikka Change loaction og så søkte jeg på Drammen, Norway . noen som vet hva det kan være? :hmm::dontgetit:

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar
AHA! Men...hvor gjør jeg det? :dontgetit:  :blush:

Et spørsmål til: Den Patch saken, det er ikke et program men en sak som bare gjør at jeg kan bruke ALLE themes? :dontgetit:  :hmm:

6444803[/snapback]

 

Jepp. Bruker derfor ikke ekstra ressurser. Endrer bare på noen filer i Windows. Husk å lage systemgjenoppretningspunkt, selv om det skjeldent går galt (se første post).

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar

Mhm! Men hvordan skifter jeg til celcius i Yahoo! Widget vær saken? Legge til Google som desktop-mod sak? :p

 

EDIT: Ikke får jeg flytta den vær-boksen heller! Varme + noe frustrende "drit" (er jo drit så lenge det er frustrerende :p) på pc'n = FORBANNA! Vær så snill å fortelle meg hvordan jeg fikser det... :cry:

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...