Trazor Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Det heter forresten EN desktop og ET skrivebord Vennlig hilsen språkpolitiet Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Bra tråd dette her. skal prøve å style desktoppen på min PC også no Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Det heter forresten EN desktop og ET skrivebord Vennlig hilsen språkpolitiet 6383337[/snapback] Ååh ja det tenkte jeg VELDIG lenge på når jeg laget logoen. Kan en "tredjepart" bekrefte dette, og så kan jeg gjøre forandringen kjapt. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Desktop er et engelsk ord, og så vidt meg bekjent har ikke språkrådet godkjent det her i Norge. Fant iallfall ikke "desktop" i ordlisten. Goscinny Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Mine innlegg:) Takk for en fin guide Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Prøvde BootSkin en gang og det endte dritt. Måtte reinstallere Windows og greier. Søkte litt på nettet etterpå og så at en del andre hadde hatt problemer med programmet. Hadde vært grei med med en advarsel. Det burde egentlig stå øverst på toppen av hele guiden at modding av Windows kan ende galt. Super guide, og gratulerer med sticky! Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Prøvde BootSkin en gang og det endte dritt. Måtte reinstallere Windows og greier. Søkte litt på nettet etterpå og så at en del andre hadde hatt problemer med programmet. Hadde vært grei med med en advarsel. Det burde egentlig stå øverst på toppen av hele guiden at modding av Windows kan ende galt. Super guide, og gratulerer med sticky! 6384280[/snapback] Lite tips. Boot screen bør som regel aldri forandres på Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Har aldri hatt problemer med Bootskin. Det er den minst problematiske måten å endre boot-screen på. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 kaching! @ mine innlegg. Brillefin tråd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Prøvde BootSkin en gang og det endte dritt. Måtte reinstallere Windows og greier. Søkte litt på nettet etterpå og så at en del andre hadde hatt problemer med programmet. Hadde vært grei med med en advarsel. Det burde egentlig stå øverst på toppen av hele guiden at modding av Windows kan ende galt. Super guide, og gratulerer med sticky! 6384280[/snapback] Den jeg lagde ble det bare fargefeil på, så jeg så bare sort-hvitt... Men alt virket for det om... Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 Øverst i guiden står det jo diverse advarsler, da. Siden desktopmodifisering innebærer en del endring av systemfiler, anbefales det å opprette system restore point av og til. Vi tar ikke ansvar for datamaskiner som ikke starter, osv. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Øverst i guiden står det jo diverse advarsler, da. Siden desktopmodifisering innebærer en del endring av systemfiler, anbefales det å opprette system restore point av og til. Vi tar ikke ansvar for datamaskiner som ikke starter, osv. 6385780[/snapback] Du burde kanskje skrevet det med rød tekst . Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Nå er også Yahoo Widgets lagt ut. Den guiden er skrevet at Zappza. Goscinny Endret 26. juni 2006 av Goscinny Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Ehm, hvordan lager man et gjenoppretningspunkt? Supert at tråden ble stickey! Lenke til kommentar
quakie Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Ehm, hvordan lager man et gjenoppretningspunkt? Supert at tråden ble stickey! 6386873[/snapback] Start>alle programmer>tilbehør>systemverktøy>systemgjenoppretting. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Ehm, hvordan lager man et gjenoppretningspunkt? Supert at tråden ble stickey! 6386873[/snapback] Start>alle programmer>tilbehør>systemverktøy>systemgjenoppretting. 6386947[/snapback] det burde vi kansje skrive under advarselen? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Også bør dere ha med en guide om valg av passende style til bakgrund.. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Også bør dere ha med en guide om valg av passende style til bakgrund.. 6389378[/snapback] Nja... De fleste klarer vel det selv? Dessuten blir det for dumt. Alle har forskjellig smak Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 En generell guide på farge-matching, hva som er passende wall-materiale osv. Kunne vært greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå