Sewero Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hvor kan jeg på nettet laste opp filer, .exe og/eller .rar? Lenke til kommentar
hautainn Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Har lastet ned og kjørt uxpatcher. Men hvordan aktiverer jeg nye skins og hvor kan jeg finne de? Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Jeg lastet nettop ned Fly-A-Kite og alle programmene mine funker bortsett fra iTunes. Feilmeldingen jeg får opp er denne: Endret 4. desember 2007 av Jokkulf Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Funker ikke Fly-A-Kite med Vista? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Jeg har instalert "BootSkin" og lastet ned et slipknot skin.. det står i bootskin at det er aktivert, men når jeg starter opp er det "default" skin.. (jeg kjører xp64-bit) mitt spm.: Wy? Endret 22. desember 2007 av 2ball(s) Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Oooo, her var jo egentlig alt av det jeg har kunnet ønske meg de siste årene for å friske opp XP litt. Ser det selvsagt nå som jeg er gått over til Vista, men kanskje jeg skal ta å gå tilbake til XP da Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg har instalert "BootSkin" og lastet ned et slipknot skin.. det står i bootskin at det er aktivert, men når jeg starter opp er det "default" skin.. (jeg kjører xp64-bit)mitt spm.: Wy? Jeg vil tippe at det er 64-bitversjonen som gir deg problemer. Dessverre har jeg gått over til Vista, og kan ikke prøve det ut selv (derfor jeg ikke er aktiv her lengre). Du kan jo prøve å høre om noen andre med 32-bit kan sjekke om det fungerer der. Kan se om jeg kan svare mer senere (er på skolen). Goscinny Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Er fristende å style Windows igjen, nå som jeg har to skjermer. Kjører UxTheme + et ganske stilrent tema (Luna Longhorn Revolution). Longhorn var jo navnet "neste Windows" skulle ha, som ble Vista. Men det er før selve Aero kom. Bilde. Nå er det jo slik at jeg har en ekstra skjerm som ikke brukes veldig, men som fortsatt er deilig å ha. Der putter jeg msn, musikk, nedlastninger og alt som går i bakgrunnen. Tror jeg vil ha Samurize eller ObjectDock på den skjermen. Hva var nyttig med posten min? At jeg er glad for denne guiden!^^ Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg har instalert "BootSkin" og lastet ned et slipknot skin.. det står i bootskin at det er aktivert, men når jeg starter opp er det "default" skin.. (jeg kjører xp64-bit)mitt spm.: Wy? Jeg vil tippe at det er 64-bitversjonen som gir deg problemer. Dessverre har jeg gått over til Vista, og kan ikke prøve det ut selv (derfor jeg ikke er aktiv her lengre). Du kan jo prøve å høre om noen andre med 32-bit kan sjekke om det fungerer der. Kan se om jeg kan svare mer senere (er på skolen). Goscinny fint vist du kan be noen av de andre se litt i tråden^^ Lenke til kommentar
tevil Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hei. Er ikke så veldig dyktig på dette med Samurize, men har fått til tv-programmet med den excellente guiden i første post. Har funket helt fint inntil nå. Nå står det bare TV-program: N/A og "ingen programmer før imorgen" på alle mine kanaler. Har ikke endret noe i samurize siden sist det funket. Har siste versjon av Samurize og siste versjon av NorskTv.ini (1,1) Windows Vista Ultimate Ideer? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg mener å huske at det var en eller annen fil du kunne slette. Se etter den filen hvor TV-programmet blir lastet ned til. Lag en kopi som du lagrer et sikkert sted, og prøv å slett den som ligger i TV-mappa. Om det ikke hjelper, legger du tilbake Den kopierte filen ... Goscinny Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Noen som kan forklare meg kort og enkelt hvordan jeg får et sånt theme til å fungere? Har Samurize, men skjønner ikke helt. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Noen som kan forklare meg kort og enkelt hvordan jeg får et sånt theme til å fungere? Har Samurize, men skjønner ikke helt. må bare starte helt i begynnelsen og fysisk gjør en ting om gangen.. det kan hjelpe å lese mange ganger.. er det programmer du ikke har så kan du bruke www.download.com eller www.google.com det var det jeg gjorde, men støtte på problemer fordi jeg hadde x64 -_- Mvh. 2ball(s) Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Tenkte å prøve Fly-A-Kite Er det bare å kjøre installfila, så gjøres alt automatisk? Også bare uinstallere så er alt borte igjen? Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Tenkte å prøve Fly-A-Kite Er det bare å kjøre installfila, så gjøres alt automatisk? Også bare uinstallere så er alt borte igjen? Ja. Det kan hende at noen av ikonene henger igjen etter uinstalleringa. Kan hende at de har fiksa det nå. Endret 9. februar 2008 av Tho-mas Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg mener å huske at det var en eller annen fil du kunne slette. Se etter den filen hvor TV-programmet blir lastet ned til. Nei, sol.no har endret oppsettet sitt noe etter nyttår, så det virker ikke lengre. Scriptet må oppdateres, men jeg kan for lite til å gjøre dette, finnes det andre? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hvor finner jeg det scriptet til den norske TV-lista nå? Linken i førsteposten er død. Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Fant denne etter et lite søk, https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...t&p=4172489 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Viser Samurize kun hva som går på TV, eller kan du se TV på den også? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Ingen av delene. Det er et WYSIWYG widget-program Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå