Melvin Snerken Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Er det mulig å få RSS-Feed og vær i Samurize? Viss ja, kan noen hjelpe..? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Rss skal gå, søk på samurize-siden men vær har jeg enda ikke fått til og fungere Lenke til kommentar
Fatboy Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Hei. Har prøvd meg litt med samurize i Vista.. Problemet er at det er heilt merkelige fargar i programmet. Som dokke ser av vedlegget, så er det veldig vanskelig å lese teksten i menyane... Ka skjer? EDIT: hmm merkelig.. når eg no ser på bildet som er vedlagt, så er det faktisk mulig å lese teksten. Og når eg har internet explorer i fullskjerm bak samurize configen, så er teksten ENDA bedre, faktisk nesten perfekt.. Kanskje det berre er den betaen som ikkje er heilt kompatibel med vista enda... EDIT2: det er bakgrunnen som skin gjennom programmet.. MEd ein svart bakgrunn på skrivebordet ser alt perfekt ut, mens med ein kvit bakgrunn er teksten heilt umulig å lese... Endret 24. mars 2007 av Fatboy Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Jeg har samme problem noen ganger. Det som skjer er at Bakgrunne går gjennom så alt svart får bakgrunnsfargen. Hvis du bytter til en svart bakgrunn mens du jobber i samurize kan fint lese teksten Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Nice Post! føler at jeg har mistet gløden ifm med tweaking av data de siste årene og takker herved for slike super-easy poster som denne! Godt jobbet:) Skal teste den TV Guiden så kul ut! Lenke til kommentar
aXXo Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Går det ann å få Rainmeter inn i Samurize? Hvordan? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Niks, men du kan jo gjenskape Rainmeter-skinnet i Samurize. Lenke til kommentar
aXXo Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Niks, men du kan jo gjenskape Rainmeter-skinnet i Samurize. 8338238[/snapback] Ok Jeg skjønte ikke hva du mente Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 ved at du ta bilder fra rainmeterskinnet og lager noe i samurize som er helt likt Lenke til kommentar
aXXo Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Hei, jeg bruker Samurize og lurte bare på om det går ann å få til sånn at når jeg lader pc'en min, at det står "lader" ved siden av der det står batteri %? (se på bildet). Hvis det går ann, hvordan får jeg det til? Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 tror det er bare å skrive "lader" foran batteri, men er ikke helt sikker Lenke til kommentar
aXXo Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Nå har jeg lasta ned en sånn config, med total opp/ned, men den funker ikke, Hva må jeg sette inn? IP Adresse? Noe annet? Og hvor skal jeg legge det? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Du må velge riktig nettverks-kort. Meteret prøver nå å måle kortet han som lagde config'n har Lenke til kommentar
aXXo Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Du må velge riktig nettverks-kort. Meteret prøver nå å måle kortet han som lagde config'n har 8382091[/snapback] Ok Men nå har jeg åpnet "Import Export Tool" så exporterte jeg den, så importerte jeg den som en package file, er det riktig? Så når spørsmålet kom opp om hvilket nettverks kort jeg skulle velge så kom det opp flere alternativer (se det første bildet). Hvilket skal jeg velge? Jeg har innebygd nettverkskort, så jeg vet ikke hva det heter Jeg prøvde "Broadcom 802.11a/b/g WLAN" Og deretter reloda jeg configen, og den funka fortsatt ikke (Se det andre bildet) Endret 14. april 2007 av aXXo Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Da velger du det innebygde istedenfor WLAN-kortet du valgte nå Lenke til kommentar
aXXo Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Da velger du det innebygde istedenfor WLAN-kortet du valgte nå 8382646[/snapback] Ok Men nå har jeg prøvd alle de alternativene som står der, og det funker fortsatt ikke Hva har jeg gjort feil da a? Lenke til kommentar
aXXo Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Da velger du det innebygde istedenfor WLAN-kortet du valgte nå 8382646[/snapback] Ok Men nå har jeg prøvd alle de alternativene som står der, og det funker fortsatt ikke Hva har jeg gjort feil da a? 8382706[/snapback] INGEN som vet dette eller? Har så lyst å få det fiksa Men er samtidig så tenkte jeg at jeg skulle spørre om hvordan man får til sånn "spilles nå" greier, i Samurize selvsagt, men sånn at det står hvilken artist og hvilken sang som spilles, har iTunes bare så det er sagt Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Yama Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Takk for flott guide. Vurderte og gjennopta XP styling tidsfordrivet, så da er det bare og sette igang Lenke til kommentar
aXXo Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Da velger du det innebygde istedenfor WLAN-kortet du valgte nå 8382646[/snapback] Ok Men nå har jeg prøvd alle de alternativene som står der, og det funker fortsatt ikke Hva har jeg gjort feil da a? 8382706[/snapback] INGEN som vet dette eller? Har så lyst å få det fiksa Men er samtidig så tenkte jeg at jeg skulle spørre om hvordan man får til sånn "spilles nå" greier, i Samurize selvsagt, men sånn at det står hvilken artist og hvilken sang som spilles, har iTunes bare så det er sagt Takk for all hjelp 8391422[/snapback] Spør igjen jeg Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Hvordan fjerner jeg tray ikoner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå