Matsemann Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Last opp en eller annen plass da Og brukte du roundline eller rotator? Eller noe annet? Syntes "desktop-modding" egentlig var ganske kult jeg. Jeg har jo hat andre desktops lang tid, og prøvd meg litt på det selv (men veldig lite, bare endret noe små greier i noen ferdiglagde). Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Brukte Roundline... men må si jeg ikke viste om den fra før... stjal "konseptet" fra Identity: Vet du om det er mulig å halvere sirkelen? Slik at 100%= en halvsirkel EDIT2: Finnes det noen Border funksjon? Borderwidth=5 Bordercolor=255, 255, 255? noe sånt? Men det går jo ikke siden boksen rundt er 4kanta uansett om det er sirkler inni :S EDIT3: Det blir vel å lage en sirkel, noe jeg maser om i PS tråden, og legge den inn i Configen EDITørten: har du funnet en liste over kommandoer/koder? Endret 4. mars 2007 av pessimisten Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Har et problem med "total"-telleren min i Rainmeter. Altså den som teller totalt nedlastet. Den har det med å resette seg tilbake til 36Mb ved reboot, når jeg vil ha den til å telle "for alltid". Koden: ;Nedtotal, all innkommende trafikk i total [MeasureNetInAll] Measure=NetIn Cumulative=1 Cumulative=1 betyr at den skal legge hver net-in sammen, og man får en total. For å vise bruker jeg denne: ;Totalt nedlastet [NetMeterInAll%] MeasureName=MeasureNetInAll Meter=STRING X=432 Y=2 FontColor=0,0,0 Postfix="Mb" FontFace=Calibri FontSize=11 StringAlign=LEFT StringStyle=NORMAL Scale=1048576 Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Cumulative=2 da? Hva skjer hvis du refresher den? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Om jeg refresher forblir den på det den var på. Problemet er ved reboot. Skal prøve med 2, men er det en gyldig verdi for cumulative? Er det ikke enten off (0) eller on (1)? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Aner ikke.... har stortsett bare vært borti nett inn og nett ut, CPU, RAM, HDD... bare standard Du kan ikke porte Identity til WMP for meg ? LINK Klarer det ikke helt... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Skal legge meg nå, og får det travelt med lekser i morra + trening, men skal se på det Du postet forresten i samme tråd som meg i TeS-forumet, og jeg åpnet den tråden istedet for denne, og fikk svar "men det jeg gjorde var å ta en hammer å legge på C knappen mens den summend skeleton...holder på i 10-20(avhenger av skill osv)", lurte på om du spøkte før jeg så hvilken tråd jeg var i Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hehe :!: Har en delog gjøre på skolen jeg og, men klarer nå alltd å få plass til litt Desktopmodding i timeplanen Lenke til kommentar
LadyKatie Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Mine innlegg *Fjorten tegn* Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Har begynnt litt forsikig å prøvd litt modding, dette var morro Har laget meg en enkel bootscreen, samt prøvd litt samurize.. Ikke slakt meg, min første gang Edit: Fiksa den litt.. Forslag til endringer? Endret 13. mars 2007 av kezoom Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Forslag til endringer? 1. Sleng Royale i søpla og finn deg et VS som matcher enten benken eller samurze'n din 2. Bytt ut ikonene i Windows med Iconpackager. Kommer ikke på noe som kan matche, kommer helt ann på VS du eventuelt velger. 3. noen små tweaks: - Fjern snarveis-pila med TweakUI/Iconpackager - Sett Winamp til kun å kjøre i tray - Gjem så mye som mulig i tray, blir mindre "forstyreende elementer" da. - få vekk språk-baren. Hvor ofte trenger du virkelig å skrive på japansk eller annet tull ? 4. Samurize: Du kunne flyttet ikonene litt mer til venstre, så får du vite hele navet på låta du hører på Brukbart WP BTW, hadde det bare vært uten Tiesto smørt utover hele benken Endret 13. mars 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Ok, takker. Skal kikke litt på det.. Hva betyr tray? Har forresten jobba litt til med Samurize. Syns det begynner å bli fint Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Har begynnt litt forsikig å prøvd litt modding, dette var morro Har laget meg en enkel bootscreen, samt prøvd litt samurize.. 8145411[/snapback] Kunne du sendt meg ikonet til my book? Helst hvit om du har Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Er ikke noe ikon.. Fant bildene på Google.. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Er ikke noe ikon.. Fant bildene på Google.. 8147627[/snapback] Ah.. Tenkte jeg ikke på Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Noen som har forslag/linker til noe bra skins? Er jo bare jalla jalla å finne på Google Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Fikk til å legge Winamp i tray. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 http:/www.deviantart.com http:/www.customize.org Er vel de beste skinning-netsidene. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Noen som har noe forslag på hva jeg kan putte på skrivebordet mitt med Samurize? Prøvde noe vær greier, men det fikk jeg ikke til Eller Forslag til eventuelle enderinger? Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Her er 1 time med litt modding i Widgets og Samurize.. GENIALT!! Fjerna også papirkurven fra skrivebordet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå