Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Et lite spørsmål anngående det programmet som får pc'n til å se ut som mac. Mister jeg tingene jeg har på pcen når jeg innstallerer? Akkurat som å reinstallere pcen? Kan jeg kjøre alle programmer og spill som vanlig? Og sist men ikke minst: Kan jeg enkelt og greit bare avinnstallere som et vanlig programm, eller må jeg innstallere windows på nytt? 7920147[/snapback] Det er bare et tema og noen ikoner, ellers er det vanlig XP. Altså, det er vanlig XP. Det er bare å avinnstalere det. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Et lite spørsmål anngående det programmet som får pc'n til å se ut som mac. Mister jeg tingene jeg har på pcen når jeg innstallerer? Akkurat som å reinstallere pcen? Kan jeg kjøre alle programmer og spill som vanlig? Og sist men ikke minst: Kan jeg enkelt og greit bare avinnstallere som et vanlig programm, eller må jeg innstallere windows på nytt? 7920147[/snapback] Det er bare et tema og noen ikoner, ellers er det vanlig XP. Altså, det er vanlig XP. Det er bare å avinnstalere det. 7920348[/snapback] Tusen takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Bare hyggelig :!: Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Nå lurer jeg på hva gjør WinRoll, og hvordan får jeg menylinjen oppe på skjermen? Og hva er Ubericon? Endret 11. februar 2007 av Firetrucken Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Kan man legge inn bilder i Samurize og når man trykker på det bildet så åpnes en bestemt mappe? Helt fersk når det gjelder det programmet så jeg skjønner ikke så veldig mye for øyeblikket Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Kjempe bra guide, står mye bra nyttig her. Takker så mye. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Kan man legge inn bilder i Samurize og når man trykker på det bildet så åpnes en bestemt mappe? Helt fersk når det gjelder det programmet så jeg skjønner ikke så veldig mye for øyeblikket 7924331[/snapback] Jepp... er mulig det, noen mnd siden jeg drev med samurize så rett meg hvis jeg tar feil Oppe til høyre: Edit graphics-> add image så klikker du på bildet-> opppe til høyre-> input-> meter linkage elns Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Man bør kanskje legge til ting som BBlean? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Man bør kanskje legge til ting som BBlean? 7975375[/snapback] Ja... har brukt det en stund, men har ikke satt meg 100% inn i det. Lenke til kommentar
Jack Jazzrabbit Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Har lastet ned Samurize og noen configs, lurer bare på om det går an å kombinere flere configs slik at jeg får både CPU/HDD/RAM-meter og vær- eller tv-plugin? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Har lastet ned Samurize og noen configs, lurer bare på om det går an å kombinere flere configs slik at jeg får både CPU/HDD/RAM-meter og vær- eller tv-plugin? 7978419[/snapback] jepp går det Fil->merge/Edit->merge så legger du til en ny config.... dette gjør du i config editor, som du får opp hvis du høyreklikkersam ikonet i sys.tray og velger "edit config" Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Ja... har brukt det en stund, men har ikke satt meg 100% inn i det. 7975870[/snapback] Ikke jeg heller, men har brukt det en stund jeg også. Liker det utrolig godt Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Noen som vet hvordan det ligger ann med skinning av vista?Heller dårlig så langt. Kun beta's fra Stardock, og de blir som kjent seendes helt ræva ut 7914147[/snapback] Uenig deg. De mest gjennomførte themene kommer faktisk til WindowBlinds. Eksempel: http://www.deviantart.com/deviation/38659376/ Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Ja... har brukt det en stund, men har ikke satt meg 100% inn i det. 7975870[/snapback] Ikke jeg heller, men har brukt det en stund jeg også. Liker det utrolig godt 7979414[/snapback] Brukte det i 2 mnd før jeg bytta til Vista RTM, var kjempe fornøyd med det så lenge det varte:D Uenig deg. De mest gjennomførte themene kommer faktisk til WindowBlinds. Eksempel: http://www.deviantart.com/deviation/38659376/ Nå må dere ikke begynne igjen EDIT: ikke for å være frekk, men ser ikke at dette er for vista Endret 19. februar 2007 av pessimisten Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Har lastet ned Samurize og noen configs, lurer bare på om det går an å kombinere flere configs slik at jeg får både CPU/HDD/RAM-meter og vær- eller tv-plugin? 7978419[/snapback] Kopier og lim inn Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 De mest gjennomførte themene kommer faktisk til WindowBlinds.Gjennomført betyr ikke automatisk at det blir seendes bra utEksempel: http://www.deviantart.com/deviation/38659376/ ser ut som noen er glad i gradient-tool der ja . Nå sier jeg ikke at WB ikek kan være pent, men at 82% av WB-skins jeg har sett har vært trend-whore, og ikke nok med det, det har vært gammel trend-whore. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Har lastet ned Samurize og noen configs, lurer bare på om det går an å kombinere flere configs slik at jeg får både CPU/HDD/RAM-meter og vær- eller tv-plugin? 7978419[/snapback] ang. den tv-plugin greia? er dette en type som gir gratis tv for null kr? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Har lastet ned Samurize og noen configs, lurer bare på om det går an å kombinere flere configs slik at jeg får både CPU/HDD/RAM-meter og vær- eller tv-plugin? 7978419[/snapback] Det går an å kjøre flere configs samtidig. Har ikke programmet installert akkurat nå, så om du ikke får hjelp av andre får du heller bare si ifra, så skal jeg se hva jeg kan gjøre. Google er jo også noe. En annen måte å gjøre det på, som også kanskje er enklere og bedre, er å trykke Ctrl+a (merk alt) etterfulgt av Ctrl+c (kopier) for å så trykke ctrl+v (lim inn) i den andre config-filen. Da har du alt i en config, og det blir kanskje enklere å få et pent design. Si ifra om det ikke går ang. den tv-plugin greia? er dette en type som gir gratis tv for null kr? 8053917[/snapback] Nei, dette er ikke noe alá TvNoo og liknende programmer. Denne config-en henter data fra en internettserver med informasjon om de forskjellige TV-kanalene sines sendeskjemaer. På den måten får du en oversikt over hva som er på TV akkurat nå, og hvilke TV-sendinger som kommer etterpå. Du må selv skru på TV-en hvis du vil se på programmene Det er et par forskjellige TV-skript som henter dataen om sendingene fra forskjellige sider, men den configen jeg brukte forrige gang hentet dataen fra http://www.dagenstv.com/. Den configen jeg brukte før det, hadde igjen en annen side. Ble det noe klarere? Goscinny Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Ønsker en BlackBox-guide her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå