Gå til innhold

Guide: Hvordan lage et annerledes desktop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan bare svare på det andre spørsmålet, men jeg husker ikke eksakt hvordan du gjør det, veit bare at det er mulig. Dersom du finner en slik Winamp-greie til Samurize, kan du kopiere knappene OG den tomme firkanten bak bildet, og endre målet for filen. Eventuelt kan TV-scriptet benyttes. Spør andre for utfyllende informasjon og hvordan du skal gjøre det uten å bruke andre script først.

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+5432143541

Høyreklikk og gå inn på edit skin der står det hvordan du skal forandre instillingene så de viser ditt område :)

Lenke til kommentar

:dontgetit:

Alle jeg var inne på, sikkert ti stykker, kom det opp at siden var utiljengelig eller lignende. Takk :)

Lenke til kommentar
Det eneste jeg har gjort så langt er Wallpaper, Taskbar på topp og fjernet Sidebar. La også nettopp inn et "hacked" theme som beholder gjennomsiktige kanter når vinduer maximeres(Ser stygge ut ellers). Har ikke fått testet det enda siden jeg sjelden booter Vista :p

7916759[/snapback]

Du gidder ikke gi meg litt respons på den når du får testa det?

Lenke til kommentar

Et lite spørsmål anngående det programmet som får pc'n til å se ut som mac.

Mister jeg tingene jeg har på pcen når jeg innstallerer? Akkurat som å reinstallere pcen?

Kan jeg kjøre alle programmer og spill som vanlig?

Og sist men ikke minst: Kan jeg enkelt og greit bare avinnstallere som et vanlig programm, eller må jeg innstallere windows på nytt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...