Håvard Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Woo yay! Dette er knallbra! EDIT: Okay, har et spørsmål. Hvordan flytter jeg oppgavelinja til at den blir nede? Atm er den øverst. EDIT2: Kanskje litt dårlig forklart, så jeg legger ved screenshot. 7509691[/snapback] Høyreklikk på oppgavelinja, og huk bort "lås oppgavelinje". Så drar du den ned dit du vil ha den, og låser den. Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Takk for svar. Men jeg vil ha fjernet Fly-A-Kite nå, men jeg får ikke driten bort?! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Er det ikke bare å avinstalere det da? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Når jeg skal patche UXtheme.dll kommer denne erroren: C:\WINDOWS\system32\dllcache\xpsp2ux.comconfig.nt. Systemfilen passer ikke fo MS-DOS- pg Windows-programmer. Velg "Lukk" for å avslutte programmet. noen som vet hva dette betyr? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 Hjelper denne linken deg noe? Ha en god og fredelig jul, alle sammen! Goscinny Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Takker! Men kjører på Windows xp pro sp2... så ser ikke helt sammenhengen God jul til deg og Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Åja, da beklager jeg. Du kjørte jo 2k på noen maskiner tidligere, så Goscinny Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Hei. Har nå drevet å fikset litt på skrivebordet på laptoppen og ved hjelp av denne tråden så ble dette resultatet: Før Etter Men jeg har noen spørsmål: Hvor mye cpu/minne tar f.eks Objectdock og Rainmeter? Hvordan kan jeg få fram harddisk E i Rainmeter sammen med C? Har prøvd gjentatte ganger å edit'e skinnen for å få fram det, men det blir bare rot. Noen her som kan hjelpe meg? Kan også nevne at for å fjerne den irriterende trayikonet i rainmeter, så kan du legge til TrayIcon=0 Endret 27. desember 2006 av Slettet+5432143541 Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Åja, da beklager jeg. Du kjørte jo 2k på noen maskiner tidligere, så Goscinny 7585011[/snapback] Stemmer det men som alt anna gikk det til ******* Er i danmark nåfrem til 2. Januar, Får teste å bytte ut uxtheme.dll manueltog se om det går Lenke til kommentar
BalleKnalle Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Hei.... driver å leker meg litt med windows temaer og slikt og lurer på om det er mulig å føye til noe under startmenyen sammen med "min datamaskin", "mine bilder" osv? Ev. hvilket program må man bruke? Og en ting til jeg lurte på; er det mulig å redigere slike .msstyle filer/shellstyle.dll? Tenker da på å fjerne /bytte start ikon osv. Ev. hvilket program? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Du kan ikke legge til ting i høyre kolonne, men du kan 'pinne' snarveier til den venstre. Og VS redigerer du med Stylebuilder, ikke bry deg om at det maser på deg at du må skaffe StyleXP, det er bare skamløs promotering av deres egen programvare. Lenke til kommentar
Muff3 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Kunne jo kanskje tatt med Yahoo Widgets.... Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Åja, da beklager jeg. Du kjørte jo 2k på noen maskiner tidligere, så Goscinny 7585011[/snapback] Stemmer det men som alt anna gikk det til ******* Er i danmark nåfrem til 2. Januar, Får teste å bytte ut uxtheme.dll manueltog se om det går 7591339[/snapback] :'( replacer vil ikke starte, eller... den starter, men forsvinner etter 0,0000001 sek(elns) noen som vet hva anna jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Bytt ut fila i Recovery console, eller kanskje fyr opp en Live CD av noe slag. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Bytt ut fila i Recovery console, eller kanskje fyr opp en Live CD av noe slag. 7629417[/snapback] smart... men tror jeg prøver å "reparere" windows først Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Noen måte å gjøre Object dock så diskret som mulig, men samtidig synlig? Fant ut: Minimal størrelse, ingen bakgrunn og på toppen av skjermen. Endret 2. januar 2007 av The_Fire Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Kunne jo kanskje tatt med Yahoo Widgets.... 7629059[/snapback] Den ligger der den =) Har skrevet den selv Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Bytt ut fila i Recovery console, eller kanskje fyr opp en Live CD av noe slag. 7629417[/snapback] Uf, har nå reparert windows... hjalp ikke mye skjønner meg ikke helt på recovery console heller.... så da tester jeg med live cd Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Veit ikke om det har vært oppe før, men programmet WindowsBlinds eller hva det heter (syns jeg) er et virkelig godt "skinne-program" som ikke føkker med oppstartsfilene o.l. Det kan lett slettes, og *vips* så er alt som før Mer informasjon på www.windowsblinds.net Note: Fullversjonen koster omlag $50, men man kan få en prøveversjon også. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Anbefales å sette themet til Classic, før du evt. fjerner WindowBlinds. Selv er jeg veldig fornøyd med WindowsBlinds. Eneste minus, er at det er så få "plain" styles å finne. Fleste themes til WindowBlinds er slike pompuse, som oftest ikke cleane. Holder meg til visual styles nå om dagen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå