the_fire Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Har Hurtigstart som en verktøylinje på skrivebordet, men den ser jo utrolig stygg ut. Noen måte å gjøre den transparent på? Eller endre bakgrunnsfargen til et bilde eller en annen farge. Endret 5. november 2006 av The_Fire Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Har Hurtigstart som en verktøylinje på skrivebordet, men den ser jo utrolig stygg ut. Noen måte å gjøre den transparent på? Eller endre bakgrunnsfargen til et bilde eller en annen farge. 7223953[/snapback] kan du forklare det litt bedre? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Nei, det går nok ikke. XP sin skin-motor støtter ikke gjennomsiktighet sånn helt uten videre. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Har Hurtigstart som en verktøylinje på skrivebordet, men den ser jo utrolig stygg ut. Noen måte å gjøre den transparent på? Eller endre bakgrunnsfargen til et bilde eller en annen farge. 7223953[/snapback] kan du forklare det litt bedre? 7223972[/snapback] Det som er i den grønne rammen. Heter også quicklaunch. Nei, det går nok ikke. XP sin skin-motor støtter ikke gjennomsiktighet sånn helt uten videre. 7224265[/snapback] Er det noen andre måter å få gjort dette på da? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Det var ikke småtterier med ikoner der heller! For at det skal bli litt mer estetisk, kan du kanskje legge dem inn i en config i Samurize, eller slette noen og lage en dock med tabs i ObjectDock. Dersom du må ha alle sammen, er nok det greieste å lage en config i Samurize bestående av bilder med snarveier til. Et spørsmål: ligger den quick lunchen alltid øverst? Goscinny Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Det var ikke småtterier med ikoner der heller! For at det skal bli litt mer estetisk, kan du kanskje legge dem inn i en config i Samurize, eller slette noen og lage en dock med tabs i ObjectDock. Dersom du må ha alle sammen, er nok det greieste å lage en config i Samurize bestående av bilder med snarveier til. Et spørsmål: ligger den quick lunchen alltid øverst? Goscinny 7225678[/snapback] Er programmer jeg føler det er fint å ha der. Og nei, den er på skrivebordet, og vises når jeg tar musa mot øverste del av skjermen. Skjul automatisk kalles det. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Da blir den eneste løsningen, slik jeg ser det, å opprette en dock - dersom du ikke kan ha det slik som det er nå. Det er sikkert andre muligheter som jeg ikke kan komme på nå, da. Goscinny Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Slenger meg på denne tråden Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Jeg har et irriterende probelm etter at jeg la inn "flyakite OSX" ve oppstart får jeg automatisk 2 stk "object dock" menyer nederst, noen tips til åssen fjerner den ene? (Jeg har modifiser en personelig som jeg vil ha, men den andre er bare den "default" som kommer når man legger det inn) Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 (endret) To alternativer: 1. Avinstaller ObjectDock 2. Prøv dette (har ikke prøvd det selv, men googla litt. Bruker ikke FlyaKite til vanlig): Gå til "rk launcher settings" Klikk på "behavior"-tab-en. Skru av "Start with Windows" Gå ut av rk launcher Her er forumet jeg fant det på Håper det virker! Goscinny Endret 10. november 2006 av Goscinny Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 1. Det er ikke aktuelt for meg å avinnstallere dette programmet 2. Jeg har gjort dette, men haken "start with windows" var allerede avhuket Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Hmm. Det er nok flere alternativer enn de jeg nevnte, jeg mener; det må jo være mulig! Kan prøve å søke litt mer, men det er ikke så lett å finne ut av det når jeg ikke kjører det atm. Goscinny Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Noen som har et fint, diskret theme til XP, uten sterke farger, tykk verktøylinje og fancye ikoner ? Som ikke endrer for mye (f.eks. startmenyen). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) jeg behøver litt hjelp nå.... i går skiftet jeg skin og wp, og i dag får jeg ikke fram ikonene i tray alle ikonene skal være skult, men jeg finner ikke ut hvordan jeg skal vise dem... EDIT: jvordan fjerner jeg navnet på mappen? Endret 11. november 2006 av Slettet-yzDjfSSl Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Ikonene i tray: Da må du trykke der den pila som viser de fram vanligvis er. Mappa kaller du bare for "ALT+0160"[mellomrom]"ALT+0160" altså dette: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 problemet er at jeg ikke finner pila... jeg har prøvd å skifte til standar skin men finner den ikke da eller... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 funker ikke å skrive det... kan du si det mer detaljert? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Du trykker alt+0160, så "skriver" du et mellomrom og til slutt enda en alt+0160. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 når jeg gjør det står det bare at jeg skal skrive inn et filnavn... Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Nei, da skjønner jeg ikke for ALT+0160 skulle gi deg et blankt tegn. Det skal Windows oppfatte som et "navn" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå