Marzo Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg har valgt å automatisk skjule start linja, men det er en liten tynn linje av den som femdeles viser når den er skjult. Ingen som vet om noen triks for hvordan jeg kan bli kvitt denne også? Marzo Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Tror den går helt bort om du velger å ikke vise den i ObjectDock (ikke sikkert du kjører det programmet, da). Goscinny Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hei Sitter her å prøver ut Blackbox. Noen tips til theme? wallpapers? Litt usikker på hvordan jeg skal skifte forskjellige themes though, men man får vell bare prøve seg fram? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Tenker å lage et basic desktop, tenker på 95/95 ikoner og en enkel bakrun noen som vet hvor jeg finner ikoner? har letet lenge. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 HeiSitter her å prøver ut Blackbox. Noen tips til theme? wallpapers? Litt usikker på hvordan jeg skal skifte forskjellige themes though, men man får vell bare prøve seg fram? 7148881[/snapback] jeg foreslår du ser på deviantart.com customize->skins and themes->shell themes ->blackbox du kan også laste ned over 2000 styles her Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Fant det ut, lest endel om det igår. Men savna vanlig shell så gikk tilbake til vanlig windows å bare endret skins osv. Men takk Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Er det noen som utvidet dette norsk tv-scriptet, altså med flere kanaler og slikt, og samtidig fått til ikoner o.l ? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Er det noen som utvidet dette norsk tv-scriptet, altså med flere kanaler og slikt, og samtidig fått til ikoner o.l ? 7156403[/snapback] Du kan jo få en liten pakke fra meg med ikoner da EDIT: Fjernet thumbs.db`ene for å spare plass Endret 26. oktober 2006 av Thor. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Ahh, takker, takker - altids kjekt med litt ikoner og slikt med fremtidige modifikasjoner Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Ahh, takker, takker - altids kjekt med litt ikoner og slikt med fremtidige modifikasjoner 7157639[/snapback] No problem Fant disse for et år siden i et tv-script på samurize.org Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 På enkelte skins jeg har lastet ned så er alt kjempefint og greier, men i Opera så blir skrifta stor! Ikke skrifta på nettsteder og slikt, men skrifta i selve programmet.. Hvordan får jeg det til å være vanlig? Legger ved et bilde så dere kan se.. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Bytte til Firefox? Har du sett over innstillingene i Opera etter steder hvor du kan justere skriftstørrelsen? I FF kan du iallfall justere opp og ned en god del, og det ville undret meg om det ikke gikk i Opera også Goscinny Endret 29. oktober 2006 av Goscinny Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Jeg bytter ikke til FF.. Har sett i innstillingene ja, men jeg finner ingenting.. =/ Hvis noen vet noe så er det bare å si i fra! Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 noen som vet om hvor man finner denne typen skin? http://img515.imageshack.us/img515/965/2cf7.jpg Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Du kan jo se på Deviantart.com Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Du kan jo se på Deviantart.com 7201258[/snapback] er det skins til windows? isåfall hvordan laster jeg de ned. fant det ikke ut? =) Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Noen som har en fiks til dette problemet? Den firkanten på skrivebordet. 6838994[/snapback] jeg hadde også det dær men jeg bare restarta det første gangen jeg fikk det. så var den borte Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 er det skins til windows? isåfall hvordan laster jeg de ned. fant det ikke ut? =)Categories->Customization->Skins & Themes->Windows Utillities->Visual Styles Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 er det noen som vet om hvor man kan finne ut hvor man kan laste ned skins til windows . som er fra band og slikt. eller jeg mener ligner på band som metallica eller noe slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå