Fruktkake Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Der ja. Utrolig spennende, dette. Liker utsendet mitt nå. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Noen som har en fiks til dette problemet? Den firkanten på skrivebordet. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Photoshop på bakgrunnen? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hva? Nei, Photoshop kjører ikke. Jeg får det slik hver gang jeg starter datamaskinen, og det forsvinner ikke. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Ahh..trodde det var noe galt med bakgrunnen din jeg. Da kunne jo bare photshopet den, men dersom det ikke er det, så vet ikke jeg... Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Akkurat. Det er samme bakgrunn på skjerm 2, og der er den perfekt. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Akkurat. Det er samme bakgrunn på skjerm 2, og der er den perfekt. 6839142[/snapback] du kjører ikke noe yahoo widgets elns? kan hende det er del av det? hvis ikke vil je prøvd å avslutte noen av procsessene du bruker til DTM og se om den forsvinner Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Nei, bruker ingen av Yahoo tjenestene. Eneste en inbox for samling av spam Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Det er noen tidligere vinduer her, Nod32 og en Dagbladet side som jeg leste tidligere i dag. Saken er at jeg aldri har lagt de til der, men likevel er de der som en snarvei. Jeg klarer heller ikke å fjerne dem, noen måte å slutte å få den til å vise åpne vinduer? Nod32 ligger bare i tray og åpnes meget sjeldent, egentlig. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Det er y'z Shadow som legger skygge under et program som enten ligger i tray eller kjører som service. Åpne opp de programmene i tray som har omtrent samme form, og legg de til i y'z Shadow sin excetions-liste. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Er det noen mulighet for å slå hele denne y'z Shadow av? Om ikke, hvor finer jeg y'z Shadow sin execution liste? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 y'z shadow har du i tray. Mente exclusion, ikke excetions eller execution Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Hva skjer om jeg fjerner denne fra oppstartslisten? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Du får ikke skygger under program og taskbar. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Altså de irriterende vinduene på den snarveissnaken vil ikke forsvinne? Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Har noen issues. TV Scriptet vil ikke oppdatere seg, jeg har modifisert det noe, endret litt farger på fontene og fjernet progressbaren, men det burde ikke være årsaken til feilen. Skulle jeg tro TV Scriptet er også litt rart, jeg trykker på locked position og alt som høres logisk ut, men den beveger seg bort fra der jeg vil ha den støtt og stadig. Har den posisjonert lengst til høyre på skjerm nr 2. Men den liker å flytte seg til venstre kant på skjerm 2 av en eller annen grunn Og en ting til, må man starte Yz dock manuelt hver gang man starter maskinen eller kan jeg få den til å starte opp automatisk på et eller annet vis? Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) TV Scriptet vil ikke oppdatere seg, jeg har modifisert det noe, endret litt farger på fontene og fjernet progressbaren, men det burde ikke være årsaken til feilen. Skulle jeg tro 6861186[/snapback] Jeg har selv erfaring med at hvis jeg fjerner den tesksten hvor det står når TV-programmet sist oppdaterte seg, så vil det ikke oppdatere seg i det hele tatt! Har du fjernet den? TV Scriptet er også litt rart, jeg trykker på locked position og alt som høres logisk ut, men den beveger seg bort fra der jeg vil ha den støtt og stadig. Har den posisjonert lengst til høyre på skjerm nr 2. Men den liker å flytte seg til venstre kant på skjerm 2 av en eller annen grunn 6861186[/snapback] Står "use designed position/bruk fastsatt posisjon" på? Og en ting til, må man starte Yz dock manuelt hver gang man starter maskinen eller kan jeg få den til å starte opp automatisk på et eller annet vis? 6861186[/snapback] Har ikke selv noen erfaringer med Yz dock, men det kan nok ordnes ved å legge en snarvei av fila du starter Yz dock med i oppstartsmappa! Denne kan du finne på C:\Documents and Settings\Brukeren din\Start-Meny\Programmer\Oppstart. Der kan du legge snarveien! Hvis du vil at det skal startes på alle brukere, velger du bare "All users" isteden for bare din bruker på Documents and setting Endret 14. september 2006 av Ungoliant Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Ser ut til at det har ordnet seg etter en restart (og en ombygning ) av pcen. Problemet ser ut til å komme hver gang jeg starter Photoshop.. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Jeg har selv erfaring med at hvis jeg fjerner den tesksten hvor det står når TV-programmet sist oppdaterte seg, så vil det ikke oppdatere seg i det hele tatt! Har du fjernet den? Guilty as charged! Står "use designed position/bruk fastsatt posisjon" på?Ja, når jeg restarter Samurize åner tv scriptet seg på primærskjermens høyre hjørne. Har ikke selv noen erfaringer med Yz dock, men det kan nok ordnes ved å legge en snarvei av fila du starter Yz dock med i oppstartsmappa! Denne kan du finne på C:\Documents and Settings\Brukeren din\Start-Meny\Programmer\Oppstart.Der kan du legge snarveien! Hvis du vil at det skal startes på alle brukere, velger du bare "All users" isteden for bare din bruker på Documents and setting 6861346[/snapback] Jeg visste egentlig at man kunne gjøre det slikt, jeg var bare usikker. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Skulle lag til LogonUI. For se om jeg for skrevet en i nærmeste framtid. Er det da med screens? Eller bare raw tekst? Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå