PsychoDevil98 Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Det gikk! Takk skal dere ha. Beklager for at jeg er så dårlig til å lete Lenke til kommentar
T homas Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg har funnet ut at hvis man prøver alle instillingene så er garantert en av dem den riktige Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Lurer fortsatt på hvordan man lager egne styles, helt fra bunnen av, slik at man bare kan trykke på en .msstyle fil, akkurat som når man bruker uxtheme.dll, og ikke annen programvare osm surrer i bakgrunnen. Noen som vet hvordan de folka som lager .msstyles man kan laste ned får det til? Jeg er villig til å prøve Lenke til kommentar
quakie Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Stylebuilder tror jeg du kan bruke . http://www.tgtsoft.com/prod_sb.php Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Takk, skal se på det. Hadde et program, tror det var fra tgt, som praktisk talt ødela hele maskinen, bare pop-ups med feilmeldinger hele tiden når jeg skulle endre style. Håper ikke det var det programmet edit: Hehe, programmet har allerede gitt meg pop-up om andre programmer jeg må ha Endret 25. august 2006 av matsemann1 Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 hmm, får ikke til spectrum i samurize med iwnamp, skjer ingenting liksom noen som har vært borti det samme? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 quakie: Virker bra Får fikle med det i helga Var nok å endre der for å si det slik Lenke til kommentar
Loff1 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hvordan kan man se på TV? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 River fram fjernkontrollen, peker den i retning et firkanta stykke glass og smeller til den store røde knappen på fjernkontrollen. Lenke til kommentar
Loff1 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 River fram fjernkontrollen, peker den i retning et firkanta stykke glass og smeller til den store røde knappen på fjernkontrollen. 6796369[/snapback] Går det an å se på TV med Samurize? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Nei, det kan du nok ikke Goscinny Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Du må nesten kjøpe deg et tv-kort da. Du har vel misforstått litt, man kan få en tv-guide med samurize. Lenke til kommentar
Loff1 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Du må nesten kjøpe deg et tv-kort da. Du har vel misforstått litt, man kan få en tv-guide med samurize. 6796817[/snapback] Trodde det bare var TV-guide, men når det sto "Mange lurer på hvordan man får til å vise kanaler...", trodde jeg man kunne se på TV og. Hvis man har TV-kort, trenger man ikke parabol eller noe sånt? Endret 3. september 2006 av _Link Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Nå går vi litt OT me, men... Du bare kobler i tv-kabelen fra veggen til tv-kortet så kan du se kanaler. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Du kan jo også se TV over internett. Bare søk litt i programvare-forumet, så finner du en rekke tråder conserning (hva er det norske ordet) dette Goscinny Endret 3. september 2006 av Goscinny Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 conserning (hva er det norske ordet) dette Blir vel riktig å si: "... som omhandler" Lenke til kommentar
Loff1 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Du kan jo også se TV over internett. Bare søk litt i programvare-forumet, så finner du en rekke tråder conserning (hva er det norske ordet) dette Goscinny 6797172[/snapback] Er TvNoo ulovlig? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Det har ikke blitt slått ned på det tidligere her på forumet, så jeg antar det er lov. Kan du ikke opprette en egen tråd, for dette begynner å bli ganske av emne! Goscinny Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Hvordan kan jeg enkelt flytte start, og vindusbehandleren til å være på toppen av skjermen? Edit: skjermen, ikke skermen. Endret 10. september 2006 av Tabero Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Vindusbehandler? Taskbar flytter du ved å høyreklikke på den->hake bort "lock the taskbar"->drar taskbar dit du vil ha den->høyreklikk->"Lock The Taskbar" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå