Theo343 Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Vi er tusenvis av brukere med skuffene fulle av små ting vi ikke bruker. Mange trenger kanskje slike deler, men frakt og andre kostnader overgår ofte prisen på selve delen. Skal vi starte en byttebørs for smådeler hvor brukerne kan etterspørre smådeler og få de tilsendt med brev mot en liten godtgjørelse via nettbank på 0-15,-?(dekke frankering og tid) Jeg har skuffer, esker og skap fulle og sikker på at mange andre har det. Krimskrams, kabler, vifter man ikke bruker, spesielle skruer, overganger, smådeler osv osv. Hvorfor ikke alliere oss og lage en skikkelig byttetjeneste? Man vil selvf. holde koll på hvem som gir og tar osv, hvis det er ønskelig. Endret 24. juni 2006 av Theo343 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Høres ut som en strålende ide Kansje HW kunne lage en egen kategori på forumet for bytting? Eller så har vi jo bruktmarkedet men tror det ville blitt bedre med en egen byttebørs Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Jepp, har da masse småpirk jeg ikke trenger som godt kan byttes med ting som jeg trenger ;-) Lenke til kommentar
Daffa Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 God idè! Å betale i dyre dommer for feks en SATA strømkabel er nedtur Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) Å betale i dyre dommer er jo generelt sett en nedtur.. Endret 27. juni 2006 av Nuffern Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Det høres ut som en skikkelig god ide. Hva om HW.no oppretter en egen kategori her på forumet? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Høres absolutt ut som en genial idé, ja Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) Jeg driver å ser på dette sammen med en PHP programmerer med tanke å sette opp en egen side på dette. Det hadde vært fint om man fikk litt system på det og at det ikke bare var hundresiders forumtråder. Hadde dog vært flott om HW.NO kunne hostet en slik tjeneste, tror det hadde gitt de ennå større popularitet enn de allerede har. Endret 27. juni 2006 av Theo343 Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Lur idé! Da jeg la nok en kabel i skuffen for AV-kabler under rydding går tenkte jeg at "nå har jeg nok" og "kommer jeg til å få bruk for alt dette?" ...men det er vel noen som ødelegger dette også med å aldri sende ting, betale for frakt e.l. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Derfor har man et system hvor brukere må registrere seg og man får poeng/karakter for oppførsel. Dermed unngår man de useriøse aktørene. Samt at det er litt vanskeligere moralsk sett å jukse når man må registrere seg med personalia. Endret 28. juni 2006 av Theo343 Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Kan man få en egen kategori for bytte av seksuelle tjenester? Endret 28. juni 2006 av Nuffern Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Jeg sa riktignok "smådeler" men ikke slike små deler Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Ser det er mange som spør om folk har SLI-linker til overs og lignende. Det er jo sånn småtteri dette hadde vært ypperlig til! Lenke til kommentar
Valent Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 om dette er en god idè = ja om det vil skje = nei Rett og slett fordi hw.no ikke lenger er en "kompis" side som kan gjøre sånt smått. Det er en fullbolds bedrift med tanke på kun èn ting, nemlig profitt. Koster penger å lage noe, hvorfor risikerer å bruke penger på noe som kanskje ikke vil slå ann. Mest sannsynlig så har de andre ting å drive med, f.eks skaffe nye annonser og tenke på hvor i forumet man kan plassere enda mere reklame, kanskje hver post? - money makes the world go around... (sorry for skriveleif) Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Blir jo morsomt å se hvordan det går nå som Orcla Media er solgt til utlandet. Utlandske investorer er jo kjent for å tenke enda mer på rask profitt enn mange norske investorer er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå