Gå til innhold

Skal ha nytt skjermkort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Regner med at det er PCI-e du er ute etter:

 

Det du enklest kan gjøre er å gå til den enkelte nettbutikk, og sortere skjermkort etter pris:

Komplett.no for eksempel. Så velger du bare ut det skjermkortet som er nermest under 1800 kr. Men om det gir det beste kortet til under 1800 er langt fra sikkert. Dessuten varierer prisen på skjermkortet mellom ulike nettbutikker.

Lenke til kommentar
Regner med at det er PCI-e du er ute etter:

 

Det du enklest kan gjøre er å gå til den enkelte nettbutikk, og sortere skjermkort etter pris:

Komplett.no for eksempel. Så velger du bare ut det skjermkortet som er nermest under 1800 kr. Men om det gir det beste kortet til under 1800 er langt fra sikkert. Dessuten varierer prisen på skjermkortet mellom ulike nettbutikker.

6374368[/snapback]

Men en enda enklere mulighet er jo å bruke prisguiden. (med mindre han vet hvor han vil handle).

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar

Lurer på om pyton.no har oppgitt feil pris på ASUS nVIDIA 7600GT 256MB Silence. Det koster bare 1188,- Kroner der! http://www.pyton.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4330

 

Så med mindre det er en feil og at det skal være7600GS så er det et kupp! Nei, det må være feil. Hele 7600 serien deres + 7300 koster 1188,- Kroner alle sammen! http://www.pyton.no/aspx/produkter.aspx?l=...=11&g1=4&g2=231

Endret av OcMax
Lenke til kommentar
Beste Pci e skjermkortet til 1800kr er et Geforce 7600gt, som du får til ca 1500kr, Evt du kan velge xfx sin xxx moddell som er litt overklokka( bitte litt raskere) som koster ca 1700kr.

6375511[/snapback]

 

Hva med X1800GTO er ikke det rundt samme prisen og bedre på spill, spesielt ved høye oppløsninger. jeg vurdere dette selv. Men jeg spiller mye HL2 /CS: S

Lenke til kommentar
Beste Pci e skjermkortet til 1800kr er et Geforce 7600gt, som du får til ca 1500kr, Evt du kan velge xfx sin xxx moddell som er litt overklokka( bitte litt raskere) som koster ca 1700kr.

6375511[/snapback]

 

Hva med X1800GTO er ikke det rundt samme prisen og bedre på spill, spesielt ved høye oppløsninger. jeg vurdere dette selv. Men jeg spiller mye HL2 /CS: S

6375672[/snapback]

Det jeg har hørt er at de ligger veldig likt, men i "fleste" tilfeller yter 7600gt bedre.. Men er ikke 100% sikker på dette.. men de kortene er veldig like!

 

hvis spiller hl2/cs veldig mye så kanskje du burde velge ati, Pga Source spillene liker Ati( ati gir litt bedre ytelse en geforce kortene i de spilla)

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...