Stigma Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Hei, En kompis av meg skal bytte fra en eldgammel 17" CRT og vil gjerne gå over til widescreen når han først bytter til LCD. Jeg ser det er en del billig 19" LCD widescreen rundt ca 2.000. som virker å ha rimelige ok specs. Kompisen min er ikke voldtsomt kresen, og det er hovedsakelig til bruk for spilling og "vanlig" bruk, skolearbeid osv. Tar gjerne imot forslag til hva dere synes er det beste alternativet. -Stigma Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Acer AL1916WS både ser bra ut og er en kurant skjerm. Anbefales om han absolutt ikke kan grave ut en femhundrelapp til. Fujitsu Siemens Scaleoview W19-1 syns jeg derimot er et bedre valg. Den gir ganske mye bedre bilde. Mens Acer'en er middels, så er denne meget bra. Så om han kan øke budsjettet sitt med en drøy femhundrelapp så anbefales denne! Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 ser den dyrere har DVI ja. det er jo også en fordel. Godt mulig vi kan legge på 500 for en bedre skjerm. Takker så mye for forslaget =) -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå