fflex Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Nei du trenger ikke mer kjøling, det følger med en 12cm vifte bak som er installert. Klart får du bedre kjøling med en 12cm i fronten også, men det er opp til deg. Du MÅ ikke ha en ekstra vifte Lenke til kommentar
lersveen Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 greit, da dropper jeg det tror jeg... Lenke til kommentar
lersveen Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 er det her da et ferdig oppsett? er det noe mer dere vil kommentere? Lenke til kommentar
lersveen Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 Kan noen bare enkelt og greit svare meg på det? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 jeg hadde smelt inn en vifte forran på harddisk(ene) også, de blir fort veldig varme med stillestående luft rundt seg og dessuten så vil det bli veldig undertrykk i kassa med bare vifter som blåser ut og det igjen fører til at det kommer veldig mye mer støv inn i kassa enn normalt. ellers så er oppsettet bra nå Lenke til kommentar
lersveen Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 ehm, funker DEN HER greit? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Det gjør den helt sikkert. Lenke til kommentar
lersveen Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 så jeg burde gå for den? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Ja, er nok ikke så stor forskjell. Men hvis du planlegger å ha en stille maskin bør du enten gå for en stillere vifte, eller en viftestyring i tillegg. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 papst har nok høyere kvalitet. eller hadde før i tida i alle fall. de TT viftene har en stygg greie rundt ramma si som ser ut som en slags teip. men viftemerke har egentlig mindre å si Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 de TT viftene har en stygg greie rundt ramma si som ser ut som en slags teip. men viftemerke har egentlig mindre å si 6394134[/snapback] Haha, eneste jeg ser på når jeg kjøper vifter er luftstrøm vs. bråk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå