riktig Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 ..er. Emnefeltet var ikke langt nok. Jeg abonnerer på både hardware.no og akam.no, som jeg leser via RSS-leseren i Opera 9. I de siste dagene har jeg begynt å motta de samme artiklene flere ganger. Nå fikk jeg nettopp akam-artikler som har blitt postet for opptil en uke siden. Jeg har ikke registrert at dette skjer med andre enn akam. Er dette en feil fra dere, eller er det nye Opera som kødder med meg? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Bumper denne litt, sidan eg har det same problemet sjølv. Eg veit det var problem med dette i ein av betaversjonane av Opera 9, men eg trur det vart fiksa. Og dessutan opplever eg dette kun med Akam.no sin feed, ikkje nokon av dei andre eg abonnerer på. Er det andre som opplever det same, med Opera eller andre RSS-lesarar? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Er problemet blitt løst enda? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Hadde tenkt å svare igjen på denne. Det kan virke som problemet låg med Opera, eg har iallfall ikkje motteke fleire dobbeltmeldingar etter å installert siste build. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Det hørest bra ut, da slipper drift i lete etter feilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå