Gå til innhold

HW-Lan 06: Skal du på HW-LAN?


Skal du på HW-Lan?  

395 stemmer

  1. 1. Skal du på HW-Lan?

    • Ja
      144
    • Nei
      168
    • Vet ikke
      83


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klart, HW LAN skal bevise en gang for alle for de som er der at et lan-party ikke er en "liten gjeng" som sitter på rommet til kompisen og spiller CS 1.6 o.l.

Men nettop at HW LAN er en plass hvos man møter folk og har det gøy, arrangamentene som kommer blir helt sykt råe :) Overklokking, fete premier, like ved byen for de som ønsker å ta seg en pils. Det er veldig enkelt sagt ikke mer nerding enn du selv vil ha det til..

Lenke til kommentar

Arrangementet er rusfritt, ja.. det er ikke tillat at du drikker i hangar 4, men om du vil dra ut på byen med et par kompiser og kose deg med en pils eller to så er det ingen som nekter dere dette.

 

Kort sagt, det er ikke lov å drikke på HW LAN, men det er da ingen som nekter deg å dra på byen for en kosetur liksom:)

 

Å være synlig beruset vil medføre tiltak mot personen :)

Lenke til kommentar

Om du kjenner ingen er vel ikke dette som noe som skal unne sette en stopper for et helsikes HW LAN for deg :D

 

Om du sosialiserer deg på HW LAN er sjangsen for å møte "forum-tøsene" fra OT-Baren og at møter på en hel rekke folk generelt.

 

Muligheten for at du er litt hissig på overklokking er jo tilstede, tenk deg da muligheten for å prate med Stoolman og overklokk om overklokking og motta tips og hjelp fra de.

 

EDIT: Litt redigering av ordlegging :)

Lenke til kommentar
Ole Marius reklamerer for alle penga her. Blir mer og mer fristet til å dra, men hvordan i all verden skal jeg få med meg pcen? Den er litt for stor og tung til å ta med seg som håndbagasje på flyet, og ikke helvete om jeg sender den som innsjekket bagasje.

=/

6697664[/snapback]

Hvor bor du? Du kan sende den med hurtigruta eller noe til bergen, så videre derifra, men dette må jo gjøres hvertfall en uke i forveien! :) jeg har å tenkt på hvordan dette skal gjøres i og med at jeg bor i Finnmark. Kanskje jeg får med en kompis så kjører vi! :)

Lenke til kommentar
Ole Marius reklamerer for alle penga her. Blir mer og mer fristet til å dra, men hvordan i all verden skal jeg få med meg pcen? Den er litt for stor og tung til å ta med seg som håndbagasje på flyet, og ikke helvete om jeg sender den som innsjekket bagasje.

=/

6697664[/snapback]

Hvor bor du? Du kan sende den med hurtigruta eller noe til bergen, så videre derifra, men dette må jo gjøres hvertfall en uke i forveien! :) jeg har å tenkt på hvordan dette skal gjøres i og med at jeg bor i Finnmark. Kanskje jeg får med en kompis så kjører vi! :)

6703219[/snapback]

Jeg bor i Narvik. Jeg må ha pcen onsdagen etter at lanet er ferdig, da det pågår et annet LAN hjemme da, hvor jeg _skal_ være med.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Crew FTW. :!:

 

 

 

Og her må vi ha fjorten tegn. :)

6376194[/snapback]

Second that! :D

 

<hr>

 

 

Men til alle esom tviler og som ikke gidder på LANet pga. det ser så kjedeligt ut, langt å reise osv osv masse bullshit, revurder! Det kommer til å bli dritfett derr, masse å gjøre! :thumbup:

 

Få med dere venner og bekjente,[ironi] snapp opp tilfeldige folk fra gata og dra de med enten de vil eller ikke! For på LANet skal de, [/ironi] ingen vil gå glipp av dette! :)

 

Reklamér!

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...