Gå til innhold

HW-Lan 06: Skal du på HW-LAN?


Skal du på HW-Lan?  

395 stemmer

  1. 1. Skal du på HW-Lan?

    • Ja
      144
    • Nei
      168
    • Vet ikke
      83


Anbefalte innlegg

Du er jo dum hvis du velger LAN istedenfor Thailand :hm:

Det kommer til å komme mange lan du kan dra til. Det kommer nok ikke like mange anledningwer til å dra til Thailand !

 

Ellers kan du se i den poasten om hvor det blir satt opp busser ...

6618027[/snapback]

 

^^ agreed

 

Jeg kommer i hvert fall til å bli kjørt med bil :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg skal være security på lanet, så jeg kommer nok.. :)

 

det siste jeg håper skjer er at en mac/dell skal eksplodere midt i halen, for da kan det bli litt kaos når røyk skyen står på det verste.. :p

 

(brente batterier ryker som et rent helvette)

Endret av YellowFellow
Lenke til kommentar

Det er nok lureste i å velge og komme til til HW-LAN 06 - be there or be a rectangulear thing :) Jeg er rimelig sikker med den informasjonen jeg sitter på som jeg ikke kan gi ut grunnet uheldige situasjoner dette kan medføre for selve lan-et, men RÅTT, det blir det helt sikkert. Et lan uten like, kanskje til og med et av de råeste dataparty du noen gang kunne tenkt å delta på :)

Lenke til kommentar
Det er nok lureste i å velge og komme til til HW-LAN 06 - be there or be a rectangulear thing :) Jeg er rimelig sikker med den informasjonen jeg sitter på som jeg ikke kan gi ut grunnet uheldige situasjoner dette kan medføre for selve lan-et, men RÅTT, det blir det helt sikkert. Et lan uten like, kanskje til og med et av de råeste dataparty du noen gang kunne tenkt å delta på :)

6629710[/snapback]

 

I second that statement.

 

*gni seg i hendene* :dribble:

Lenke til kommentar

Har überlyst til å dra, men høstferien min er uken etter, og da skal jeg på naIT. Koster en tusenlapp å komme seg nedover, jeg må ta fri fra skolen minst en dag (fredag, blir nemlig kun fredag-søndag), og jeg anerikke hvordan jeg skulle få transportert pcen.

Hvis noen betaler flybilletten og jeg får være med som crew (gratis inngang), samt finner en løsning på transportproblemet, så kommer jeg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...