Gå til innhold

HW-Lan 06: Skal du på HW-LAN?

Skal du på HW-Lan?  

395 stemmer

1. 1. Skal du på HW-Lan?

• Ja
      144
    • Nei
      168
    • Vet ikke
      83

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mener å tor at comboene er de første dagene ...

Men jeg har en super ide :cool:

Hva med å utsette lanet til etter Intel har kutta prisene på sine conroe ellers blir nok jeg sittende med en high-end pc med en celeron på 2.66GHZ :cry:

Kan jo ikke tape penger på å kjøpe conroe for mange penger når den går ned i pris like etter ...

Edit: Fikk en ide... Jewg bestiller en X6800 til lanet og sender den tilbake på angrefrist noen dager etterpå :dribble:

Og det koster meg bare noen hundre lapper i frakt :dribble:

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
Edit: Fikk en ide... Jewg bestiller en X6800 til lanet og sender den tilbake på angrefrist noen dager etterpå :dribble:

6566431[/snapback]

dra innom elkjøp og kjøp den beste bærbare de har. også leverer du den inn på 30-dageren... ;)

Lenke til kommentar

6566431[/snapback]

dra innom elkjøp og kjøp den beste bærbare de har. også leverer du den inn på 30-dageren... ;)

6566515[/snapback]

Nja bærebare er noen eledige spille maskiner hvis du ikke kjøper de til 25k og det har jeg ikke råd til og de selger sikkert ikke elkjøp heller ....

Lenke til kommentar

6566431[/snapback]

6566515[/snapback]

Nja bærebare er noen eledige spille maskiner hvis du ikke kjøper de til 25k og det har jeg ikke råd til og de selger sikkert ikke elkjøp heller ....

6566621[/snapback]

kjøp den beste stasjonære de har da... ;)

Lenke til kommentar
Skal vell kanskje en tur, sammen med typen :D Men håper det kommer flere jenter da  :blush:  vil ikke være den eneste. Synes flere jenter burde ta seg en tur, kommer sikkert til å bli et heftig lan :D

6442425[/snapback]

Flott å se at flere jenter ønsker å komme! :) Du blir nok ikke den eneste jenten, det kan jeg egentlig love deg.

6442525[/snapback]

Artig om det kommer folk fra Ski. :fun:

6446179[/snapback]

Sist jeg sjekket så bor jeg i Ski, og sist jeg sjekket så skal jeg også på hw-lan :):tease:

Lenke til kommentar
Skal vell kanskje en tur, sammen med typen :D Men håper det kommer flere jenter da  :blush:  vil ikke være den eneste. Synes flere jenter burde ta seg en tur, kommer sikkert til å bli et heftig lan :D

6442425[/snapback]

Flott å se at flere jenter ønsker å komme! :) Du blir nok ikke den eneste jenten, det kan jeg egentlig love deg.

6442525[/snapback]

Artig om det kommer folk fra Ski. :fun:

6446179[/snapback]

Sist jeg sjekket så bor jeg i Ski, og sist jeg sjekket så skal jeg også på hw-lan :):tease:

6604798[/snapback]

Lit off topic. hvordan kommer du deg dit da. Jeg bor i ås og skal også men har ingen som kan kjøre meg ettersom hele fammilien skal til Thailand :thumbup:

Lenke til kommentar
Litt off topic. hvordan kommer du deg dit da. Jeg bor i ås og skal også men har ingen som kan kjøre meg ettersom hele fammilien skal til Thailand  :thumbup:

6618006[/snapback]

Du er jo dum hvis du velger LAN istedenfor Thailand :hm:

Det kommer til å komme mange lan du kan dra til. Det kommer nok ikke like mange anledningwer til å dra til Thailand !

Ellers kan du se i den poasten om hvor det blir satt opp busser ...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...