Gå til innhold

HW-Lan 06: Skal du på HW-LAN?

Skal du på HW-Lan?  

395 stemmer

1. 1. Skal du på HW-Lan?

• Ja
      144
    • Nei
      168
    • Vet ikke
      83

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
å sitte på ett jævla lan å se inn i en skjerm , nei takk!

6399728[/snapback]

HW-LAN vil handle om så utrolig mye mer enn å sitte og se inn i en skjerm. Les litt rundt på forumet og på lan.hw.no, og du skjønner hva jeg snakker om. :)

Lenke til kommentar
Bring a laptop :D

Jeg vet.. tog er gørr! Så mas med deg noen fra klassen!

6399530[/snapback]

Ja, skal ha med laptop, men er det nett langs sørlandsbanen?

6399571[/snapback]

Er ikke nett langs sørlandsbanen, men av de titallsgangene jeg har reist med sørlandsbanen har jeg klart meg fint uten nett, fint med litt fred. :)

Lenke til kommentar
Samme problem her .., Har høstferien uka etter  :cool:

For meg 3 dager fri, men mamma jobber på skolen og sier at de bare kan gi noen dager fri til ferie ikke lan etc  :thumbdown:

Men nå er jo lanet en "ferie" fra alt i værdagen eller hva ?

6401859[/snapback]

LAN er da vel ferie! Si til morra di at du skal pugge på veien.. ;)

Lenke til kommentar

Jeg prøver, men hu sier at jeg sier det til folk i klassen min at jeg har vært på et stort lan --> ryktet sprer seg og rektor hører det --> og mamma sa jeg skulle på ferie og hun blir sett på som "evil" sier hun ....

Men det skjer jo aldri da ...

Kan jo også bare spørre om noen dager fri behøver jo ikke og nevne hva jeg skal :D

Lenke til kommentar
Jeg prøver, men hu sier at jeg sier det til folk i klassen min at jeg har vært på et stort lan --> ryktet sprer seg og rektor hører det --> og mamma sa jeg skulle på ferie og hun blir sett på som "evil" sier hun ....

Men det skjer jo aldri da ...

Kan jo også bare spørre om noen dager fri behøver jo ikke og nevne hva jeg skal :D

6403147[/snapback]

jeg kan passe på deg jeg :p

step-in parent 911

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Det er jo ikke premiene i kompoene folk kommer for, men å møte folk fra diskusjon.no, ha det gøy sammen med folk du har snakka sammen herfra, være med i konkuransene/lekene som skal arrangeres på lanet.

6412973[/snapback]

Når du spille i en av landets beste Counter-Strike-klaner har det faktisk ALT å si. Det arrangeres LAN hver ferie, jeg drar dit hvor teamet mitt drar - altså der hvor det er mest penger å hente. Misforstå meg rett, jeg sier ikke at vi sitter og sturer i et hjørne for oss selv og pakker sammen når vi blir slått ut, vi er selvfølgelig sosiale alle sammen, men når vi først har muligheten til å tjene litt ekstra penger takker vi ikke nei :hrm:

Kommer ann på prizemoney i CS-compoen  :thumbup:

6412742[/snapback]

Vi vil komme med informasjon om dette på mandag. Jeg kan love at du vil bli positivt overrasket.

6413027[/snapback]

Hoihoi, sounds good ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...