Gå til innhold

Connection problems i gw.

Anbefalte innlegg

Kommer meg ikke inn på diverse plasser i gw.. Står på 0% ferdig og vil ikke rikke seg.. så kommer feilmelding 005 og den får eg ikke noe ut av. Har vært på support.gw.com og der blir eg ikke noe klokere.. Noen som kan hjelpe meg?

Edit:

Her er et bilde:

aaargh7jy.jpg

Endret av jalla`n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det virker som om det er endel bøgg nå for tiden, det hender folk mister guildet sitt, og mange opplever den feilmeldingen som det snakkes om her. Den går som oftest over etter en liten stund.

6390835[/snapback]

Jau,virker veldig ut som en bugg ja. Som meldingen sier,så har jeg ingen problemer med nette mitt.

Har aldri hatt noe annet problemer med WoW,for.eks. Med lagg og feil meldinger.

Guild Wars har totalt free tilgang til nette gjennom firewall.

Begynner å lagge,så stopper alt opp i ca 2-4 min. Så får jeg den feil meldingen om at jeg har problemer med nette. "Please check ur internett connection" etc! Så logger jeg meg av gw i ca 5 min. Så logger jeg meg på igjen,da er alt fint.

Rare greier.

Lenke til kommentar

Har hatt dette problemet før.. Ca 2-3 måneder siden. Ga opp og sluttet med gw for en veldig lang stund!

Tror det har noe med Nextgentel å gjøre.. Det begynte etter at de tok over her jeg bor. Siden da har det bare vert trøbbel med GW.

Måtte bytte ut litt av utstyret, og i noe av det nye ligger sikkert mitt problem.

Skal få noen til å se på det før eller senere.

Guildbuggen og det har eg bare vert borti et par ganger.. Og ble ikke den fjernet for en stund siden?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...