Slurt-is Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Hei, Jeg har en Qtek S100 som har vært inne på service 4 ganger (gidder ikke å ramse opp alle feilene). Men nå, når jeg fikk den tilbake fjerde gang, var høytaleren sprengt! Jeg selv har ikke brukt høytaleren utennom når det har ringt, og til og med ikke det har vært mye, siden den alltid har vært på reperasjon... Det egentlige spørsmålet er; inngår sprengte høyalere på garantien? For med vanlige høytalere, så får du jo ingenting igjen på garantien hvis du sprenger dem! Takker for svar Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 vel, så lenge det ikke er din feil, så ser jeg ikke noe grunn til at du ikke kan ta det på reklamasjonsretten feks Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 Men si f.eks. at situasjonen er at jeg har hørt på musikk på fullt volum lenge og høyalerene ryker, så burde vel dette alikevel være en feil? Det er da en grunn til at det ikke går an å skrue opp volumet i det uendelige? Og hvordan blir det egentlig min skyld? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Men si f.eks. at situasjonen er at jeg har hørt på musikk på fullt volum lenge og høyalerene ryker, så burde vel dette alikevel være en feil? Det er da en grunn til at det ikke går an å skrue opp volumet i det uendelige? Og hvordan blir det egentlig min skyld? 6376001[/snapback] tja, da vil jeg kanskje kalle det uvettig bruk. Hvis du har gjort det, så ville jeg nesten gå så langt som å si at du har redd din egen seng. Dog kan kanskje andre med høyttaler erfaring opplyse litt rundt hvordan slikt fungerer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå