xthal Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Hei, sitter med en pc jeg skal fixe for en venn og det kryr med uslettbare filer overalt (som ifølge windows tar 150GB på en 40GB HD). Finnes det noen programmer som kan fixe slike filer (få dem til h#lvete vekk)?? Lenke til kommentar
eught Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 funker kanskje å slette de i nero.eller kanskje det funker med ms-dos bootdisk. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 13. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2002 har testa med ms-dos.. vil ikke funke der heller :razz: Lenke til kommentar
Tøyte Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Dette må du finne ut. Har et lignende problem. Har denne kompisen NTFS så er det sikkert problemet. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 13. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2002 nei det ikke NTFS.,. det er på en win98 maskin Lenke til kommentar
eught Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 prøv dette da: 1: skjul filene du vil slette, og slett mappen de er i etterpå. 2:hvis det er filer i samme mappe som de uslettbare som du ikke vil slette, prøv å lag en ny mappe og flytt de uslettbare til den og gå til trinn 1. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 13. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2002 får som feilmelding at navn fil eller volumfilsyntaksen er feil, ellers så får jeg bare ikke lov å slette filene.... HJEEELP! Lenke til kommentar
Erra Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Slike filer tyder på at Hd'en er like ved å ta kvelden..eller virus.. har endel av filene merkelige navn også kanskje? som f,eks {$][€{ ? Eneste du kan gjøre her er nok å formatere disken og håpe på det beste.. [ Denne Melding var redigert av: Erra på 2002-10-13 18:43 ] Lenke til kommentar
xthal Skrevet 13. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2002 de har masse rare navn ja... /&¤/%¤/(%(&%%#%¤& osv. vil helst ikke formatere for jeg har ikke plass til å ta backup av alle filene :sad: Lenke til kommentar
xthal Skrevet 13. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2002 btw: har skannet med norton antivirus 2003 pro, den finenr ikke en dritt ... Lenke til kommentar
Laka Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Mulig det vil hjelpe å installere WinClean? Du finner det på www.download.com Lenke til kommentar
normal Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 det finnes flere programmer som fikser dette. finnes sikkert på downloads.com når jeg har uslettbare filer, som f.eks filer ad-aware ikke kan fjerne, pleier det å hjelpe å starte opp i sikkerhetsmodus og fjerne de da Lenke til kommentar
Erra Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-13 18:44, skrev xthal:de har masse rare navn ja... /&¤/%¤/(%(&%%#%¤& osv.vil helst ikke formatere for jeg har ikke plass til å ta backup av alle filene :sad: Tenkte meg det...da er nok HD'en mest sannsynligvis på vei til de evige lagringsplasser... Du kan prøve å formatere, kan garantere deg at ingenting annet nytter iallefall. Etterpå må du kjøre en skikkelig Scandisk test (At du søker etter BAD sectors også)... Har hatt 2 disker selv som begynte på dette viset, det endte opp med reklamasjon på begge to, ingenting kunne redde dem... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 På tide med en grundig sjekk med Scandisk ja... Lenke til kommentar
Erra Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Det er meget surt å miste masse data på denne måten...men du må nok bare bite i det sure eplet.. Trøst deg med at det bare er 40Gb da..selv mista jeg den ene gangen nesten 80Gb med film/programmer, andre gangen nesten 110Gb med diverse film.. Ta backup av det du har plass til mens det fremdeles er der, dette vil bare bli verre, snart er det ingen filer igjen som kan leses... (Iallefall om det skjer på samme måte som det skjedde for meg) Lenke til kommentar
xthal Skrevet 13. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2002 harddisken funker jo egentlig helt fint den.. bare de filene jeg ikke får bort... glad for at det ikke er min men men.. gubben blir vel ikke spes glad når han kommer hjem fra tysklandstur og hører at harddisken hans er føcka :razz: skal teste det programmet nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå