Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hvilken GTA spill liker du best?

Hvilken GTA spill liker du best?  

162 stemmer

1. 1. Hvilken GTA spill liker du best?

• GTA I
      7
    • GTA: London
      1
    • GTA II
      11
    • GTA III
      16
    • GTA: Vice City
      50
    • GTA: Auto Advance
      0
    • GTA: San Andreas
      75
    • GTA: Liberty City Stories
      2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

litt enig at SA blir stort. men det er ikke det som er problemet med SA. kjedelig historie, som resulterer i et hav av kjedelige mission. det jeg mener med det er når du skal springe rundt å tagge, danse osv. det jeg ikke liker med det spillet er at hovedpersonen er neger, det er derfor vi får en kjedelig historie.....

mafia for alle penga!

derfor gta3 på føsrste, så vice city på andre, så SA, og gta2og1 helt sist

er ikke ferdig med lcs ennå...

Endret av mark
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Vice City. Fantastisk musikk, super setting og spillet er trolig det peneste i GTA-serien så langt. Falt aldri helt for San Andreas, selv om det har en helt konge setting og soundtrack det også.

Lenke til kommentar

Sanandreas er garantert best av alle gta spillene jeg har spilt... men jeg brukte sA mange koder sA alt fuck`a seg opp :(

men nA har jeg ikke spillet lenger.. det ble sA ripete sA det virker ikke lenger..

men.. jeg annbefaler virkelig og kjOpe sanandreas for de som ikke har det. :thumbup:

Lenke til kommentar

For oss som husker det glade dagene med GTA 1 er det nok det beste, og ingen skal komme her og si at GTA1 ikke har sin egen stil og en hærlig atmosfære og 10 :thumbup: for musikken på 1`ern.

GTA 3 var vannvittig når det stod på hyllen, og som sagt tidligere her har det sin egen koslige atmosfære, også på GTA 3 var mye av musikken svinbra. Og chatterbox :love: (for dem som ikke viste det er det han i chatterbox kanalen på 3ern som er DJ i Vrock kanalen på vice city) :)

Og på en grisebra 3dje plass kommer selvsagt GTA2.

du skal lete lenge etter spill som er mer underholdende multiplayer en GTA 2

-Fred ut-

Edit:

Og på 3`ern klarte fyren og holde kjeft i motsetning til etterfølgerene :thumbdown:

Endret av SCV
Lenke til kommentar

som sagt så var gta 1,2 og 3 veldig gode spill, men etter 3a kom ble hele greie oppbrukt. Så kom vell true crime etterhvert også som jeg har hørt stinker :thumbdown: eller har jeg hørt feil?

Men en ting skal GTA 3 ha, noe mer vittig slutt skal man igrunnen lete lenge etter :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...