anderfo Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Jeg har endel abonnementer på ulike emner, men har to ulike problemer: - jeg får tilsendt mail for hvert eneste innlegg, ikke bare det første innlegget etter at jeg beveget meg bort fra emnet. Jeg trodde ikke det var meningen at jeg skulle få flere mail etter den første, helt til jeg besøker emnet igjen? Nå kan jeg oppleve å komme hjem fra trening og ha mottatt 80-100 mail innen ett og samme emne. Tidligere ville jeg kun ha fått én mail. - det er krysset av for automatisk å abonnere på emner jeg svarer på, men dette fungerer ikke, jeg må likevel manuelt trykke "Følg dette emnet"... Håper noen kan forklare meg hvordan jeg skal få det til å funke eller kan rette opp eventuelle bugs i forumet. Det er godt mulig feilen ligger hos meg, men jeg tror ikke jeg har gjort noe spesielt feil. Tidligere har det funket bra! Endret 24. juni 2006 av anderfo Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 I kontrollpanelet ditt kan du sette opp hva slags typer e-post du skal motta i forbindelse med abbenoment, foreslår at du endrer der til rett type så vil nok ting funke litt bedre :=) Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 I kontrollpanelet ditt kan du sette opp hva slags typer e-post du skal motta i forbindelse med abbenoment, foreslår at du endrer der til rett type så vil nok ting funke litt bedre :=) 6466361[/snapback] Takk for svar, men hvilken type skal jeg isåfall endre til? Nederst i hver mail jeg mottar står det at Det kan være at det er kommet flere svar til dette emnet, men bare 1 e-post er sendt pr forumbesøk for hver tråd du abonnerer på. Dette er for å begrense antall e-post som blir sendt til din innboks. Hos meg blir det gjerne 50 e-post pr forumbesøk i en og samme tråd. Ihvertfall i "populære tråder". Det står vanligvis "umiddelbar e-postvarsling" på mine abonnementer, men også "Forsinket epost-varsling" gav samme problem. Ingen av disse skulle vel i teorien sende én mail pr forumpost, til og med selv om jeg i samme øyeblikk er pålogget og leser i den gjeldende tråden? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Hva skal man krysse av for? Jeg har IKKE krysset av for denne: Skru på epostvarsling som standard. Hvis valgt, velg standard type: Men for sikkerhets skyld har jeg har valgt "Ingen E-post varsling" der. Likevel får jeg mail for hvert svar som kommer i trådene... Og jeg har forandret dem frem og tilbake for sikkerhets skyld (selv om innstillingene huskes). Med denne innstillingen så skulle jeg jo ikke få mail SELV om jeg skulle være uheldig og trykke for e-post varsling når jeg skriver et innlegg... Noe fungerer ikke som det skal.. Edit: Når jeg IKKE velger e-post varsling, så får jeg heller ikke abonnement på et emne, og da har jeg ikke lenger mulighet til å gå og sjekke svar inne på Kontrollpanel->abbonmenet. Valget mitt er altså SPAM vs ikke å få sjekket hvilke emner jeg har fått svar på. Endret 22. juli 2006 av mad_arab Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Ingen som vet noe om dette? Altså: Jeg ønsker å abbonnere på tråder, for da kan jeg gå inn på Kontroll->Mine emner og se hvilke av disse trådene det har kommet svar på. MEN hvis jeg ikke trykker på "epost varsling" når jeg poster, så får jeg ikke abbonement på tråden. Og siden jeg ikke ønsker epost varsling, så er det et problem at jeg får e-post når jeg abbonnerer på tråder. Jeg har valgt ingen epost varsling under epost innstillinger, men får likevel varsling. Håper at noen kan få ryddet opp i dette. Endret 26. juli 2006 av mad_arab Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Jeg ønsker å abbonnere på tråder, for da kan jeg gå inn på Kontroll->Mine emner og se hvilke av disse trådene det har kommet svar på.Er det ikke derfor vi har Mine innlegg? Den sender ikke epost, men den viser hvilke tråder det har kommet svar på. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 Flere enn meg som sliter med dette, altså... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Er det ikke derfor vi har Mine innlegg? Den sender ikke epost, men den viser hvilke tråder det har kommet svar på. 6560675[/snapback] Eventuelt Favoritter. (Med mindre du bruker IPB Default-skin, der er Favoritter litt ubrukeleg...) Øvst i tråden, like under namnet på tråden, står det Legg til i Favoritter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg