DarthMoe Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Har en amilo laptop som har en defekt 15,4 skjerm. Når jeg starter PCn kan jeg se grafikken som kommer, men bildet er så mørkt at det er tilnærmet umulig å lese. Har forsøkt å stille opp lysstyrken til maks som kan gjøres via tastaturet, men ingen bedring der. Noen som vet løsningen annet enn å sende den til service Moe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Bakgrunnslyset har mest sannsynlig tatt kvelden. LCD-skjermen fortsetter uansett å vise bildet, men på samme måte som en eldre gameboy uten bakgrunnslys. Er PC'en relativt ny: garanti. Men uansett; de fleste LCD-skjermer har bakgrunnslys med levetid på minst 20 000 timer.. Ganske lenge.. Lenke til kommentar
DarthMoe Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Er vel 6 mnd. igjen på garantien, bare så kjipt å måtte sende compen til oslo for ett lite lampeskifte (siemens verkstedet). Og den har gått mye mye mindre en det antall timer du lister. Hadde håpet på en komplisert greie for å få ny maskin Takker forresten for svar. Moe Endret 24. juni 2006 av DarthMoe Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Vel om pcen ikke blir fikset, og tredje gangen du sender den inn(for samme problem) så kan du heve kjøpet eller kreve ny. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Jeg ville krevet en ny uansett. Verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå