asad Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Vurderer å begynne å se på denne serien. Er den bra? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Ja, den er fantastisk. Anbefales absolutt. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Tomlene opp for Sopranos, antakelig en av de beste tv-seriene du finner der ute. Lenke til kommentar
asad Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 Utrolig godt å høre. Da kan jeg se fram til 6 sesonger med underholdning Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Sopranos er det beste som noen sinne er laget for tv, ser man bort i fra enkelte filmer. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Hehe, for et spørsmål! Tidenes beste serie. Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Anbefaler deg på det sterkeste og begynne og se på den, geniale samlebokser som er billige CDON.no Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Det er hvis du spør meg den beste drama serien som er laget, den har et veldig gjevnt nivå gjennom alle sessongene, jeg har ikke sett sessong 6 ennå, da jeg er er en av de som faktisk venter til serien kommer på TV. Alle tomlene i været for Sopranos Lenke til kommentar
asad Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Ble utrolig glad nå. Jeg vet at det ikke går an å sammenlikne helt, men , hvordan er sopranos i forhold til lost og prisonbreak? Er det noe i nærheten like underholdene? edit: må vel nevnte at lost, og prison break er det mest spennende jeg har sett på tv noensinne. Særlig de siste episodene av lost, herregud jeg holdt på å dette av stolen. Endret 24. juni 2006 av asad Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Det er like underholdende på en helt annen måte. Hvor spenningen i Prison Break ofte baserer seg på utslagsgivende begivenheter (ting som skjer der og da, selv om det ligger en lenger, strukturell spire til det hele bak), er den manifestert i Sopranos på prosesser som ofte går over lang tid. Andre aspekter som er underholdende ved Sopranos er selve dramaet, studien av rollefigurene og deres forhold seg i mellom og en god dose humor (tidvis litt svart). Lenke til kommentar
asad Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 Det er like underholdende på en helt annen måte. Hvor spenningen i Prison Break ofte baserer seg på utslagsgivende begivenheter (ting som skjer der og da, selv om det ligger en lenger, strukturell spire til det hele bak), er den manifestert i Sopranos på prosesser som ofte går over lang tid. Andre aspekter som er underholdende ved Sopranos er selve dramaet, studien av rollefigurene og deres forhold seg i mellom og en god dose humor (tidvis litt svart). 6373660[/snapback] Var det jeg trodde. Ok, da er det bare å .... kjøpe alle sesongene^^ Lenke til kommentar
kallli Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Utrolig godt å høre. Da kan jeg se fram til 6 sesonger med underholdning 6373449[/snapback] Kos deg, jeg har sett allt,,driver å ser på 6`ern på nrk nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå