Goliath Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Hvordan skjuler/fjerner jeg ikoner fra min datamaskin? F.eks "Delte dokumenter" og flere minnekort-porter som vises under Min Datamaskin. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Hvordan skjuler/fjerner jeg ikoner fra min datamaskin? F.eks "Delte dokumenter" og flere minnekort-porter som vises under Min Datamaskin. 6373071[/snapback] Vet ikke hvordan de kan fjernes, men er de stort til bry egentlig? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 Ja, spesielt hvis man har en x-antall minnekortplasser på leseren og alle vises som en egen ikon. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) tja du kan vel gå inn på computer management/disk manager under administrator tools og disable dem? Endret 24. juni 2006 av MrLee Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Tuneup Utilities: http://www.tune-up.com/ Her har du en masse muligheter for å velge hva som skal vises. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 dumt å installere 3part programvarer for noe som fint kan fikses i windows selv... Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Last ned programmet TweakUI fra microsoft.com. Det er gratis, der kan du stille inn hva du vil ha/ikke ha i Min datamaskin: Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Ja, TweakUI funker utmerket. Ikke bare kan du ta bort Kontrollpanel-ikonet, men også disable alle andre disker, om jeg ikke husker helt feil. Goscinny Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 dumt å installere 3part programvarer for noe som fint kan fikses i windows selv... 6373474[/snapback] Litt enig, men da er det veldig mye programvare som blir "unødvendig". Strengt tatt kunne man jo da droppet hele Explorer og gjort alt i DOS-vinduet. Tune-up Utiities er et fantastisk verktøy for å gjøre på et par minutter det du utmerket godt kunne gjort i Windows på en times tid. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 tja, jeg bruker sikkert ikke mer tid enn det tar å søke opp og laste ned tune-up på den oppgaven trådstarter spurte om, men men... Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 tja, jeg bruker sikkert ikke mer tid enn det tar å søke opp og laste ned tune-up på den oppgaven trådstarter spurte om, men men... 6373754[/snapback] Han har fått svaret sitt nå, ikke krangle om hvolken metode som er raskest, de gir samme mening uansett. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Fjerning av Shared Documents og Username's Documents: Start -> Run -> Regedit; - HKEY_LOCAL_MACHINE - SOFTWARE - Microsoft - Windows - CurrentVersion - Explorer - My Computer - NameSpace - DelegateFolders Slett oppføringen {59031a47-3f72-44a7-89c5-5595fe6b30ee}... ...og My Computer blir med ett et mye bedre sted å være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå