Maroder_S Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Det er ingen problemer å plassere surroundsettet fra Logitech, men hvordan er lydkvaliteten? Les mer Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Glem det Skreiv litt feil Endret 24. juni 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 https://prisguiden.no/fritekst_sok....emin=&pricemax= Hvorfor så stor variasjon i prisene? Mange kjente butikker krever jo mer for denne enn for Z-5500. Lenke til kommentar
cyberklad Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 I forhold til Z5500s subwoofer, består Z5450 av en lukket løsning med bassrefleks. Størrelsen på elementet er 8" i stedet for 10". Dette gjør nok at anlegget ikke kan spille like høyt, men samtidig blir subwooferen litt enklere å plassere. En Lukket subwoffer løsning har jo ikke en bassrefleks port. Så er den åpen eller lukket ? Er den lukket så sitter elementet i en kasse som ikke har en åpning. og bassrefleks er jo et rør som går inn i kassa. Lenke til kommentar
Cleeves Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) På sidene til Logitech: http://www.logitech.com/index.cfm/products...CONTENTID=10928 står det at sub'en har to kamre. Det kan være at det ene kammeret er lukket mens det andre er bassreflex. Da skal jo ikke elementet synes...noe jeg ikke klarer å se ut fra bildene heller. Logitech informerer videre at sub'en har 6.5" element...ikke 8" som i testen. snodige saker dette her Endret 24. juni 2006 av Cleeves Lenke til kommentar
cyberklad Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) På sidene til Logitech: http://www.logitech.com/index.cfm/products...CONTENTID=10928 står det at sub'en har to kamre. Det kan være at det ene kammeret er lukket mens det andre er bassreflex. Da skal jo ikke elementet synes...noe jeg ikke klarer å se ut fra bildene heller. Logitech informerer videre at sub'en har 6.5" element...ikke 8" som i testen. snodige saker dette her 6373623[/snapback] Ettersom de har to kamre så kjører de enten et lukket kammer det eelementet slår inn i et lukket kammer og har bassportet til og levere lyden ut av kassa. Eller så har de et slave element og har bassporten i det andre kamret på baksiden av det slaveelementet igjen. Vil tippe at de har gått for det første. Endret 24. juni 2006 av cyberklad Lenke til kommentar
Cleeves Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) De har nok ikke spandert på seg et ekstra element nei (selv om det være seg slave), så lukket fremfor og åpen bak bass-elementet blir nok konklusjonen. Endret 24. juni 2006 av Cleeves Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 En fin og fyldig test dette her. https://prisguiden.no/fritekst_sok....emin=&pricemax= Hvorfor så stor variasjon i prisene? Mange kjente butikker krever jo mer for denne enn for Z-5500. 6373275[/snapback] Snodig det med prisene ja Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Må være utrolig digg med trådløse surroundhøyttalere i finere stuer/ryddige rom. Ellers synes jeg høyttalersettet er veldig pent og mener det innfrir til å ha denne trådløse funksjonen... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Hvordan overføres signalet til bakhøyttalerene? Komprimeres det? Er det vanlig trådløs-trafikk på 2.4 ghz? Ellers står det Signal til lyd-forhold: 93,5 dB, regner med det er en skrivefeil, og skal være S/N? AtW Lenke til kommentar
cyberklad Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Har hørt om problemer med konflikter i mellom den trådløse biten på disse logitech høytalerne og vanlige trådløse nett som er basert på .11g standarden. Ettersom begge disse benytter det samme frekvensområdet. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Har hørt om problemer med konflikter i mellom den trådløse biten på disse logitech høytalerne og vanlige trådløse nett som er basert på .11g standarden. Ettersom begge disse benytter det samme frekvensområdet. 6373907[/snapback] Ok, da er det vel 2.4 Ghz regner jeg med, trenger vel uansett også strømkabler til disse bakhøyttalerene. AtW Lenke til kommentar
cyberklad Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Har hørt om problemer med konflikter i mellom den trådløse biten på disse logitech høytalerne og vanlige trådløse nett som er basert på .11g standarden. Ettersom begge disse benytter det samme frekvensområdet. 6373907[/snapback] Ok, da er det vel 2.4 Ghz regner jeg med, trenger vel uansett også strømkabler til disse bakhøyttalerene. AtW 6373959[/snapback] strøm trenger de ja. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Har selv de høyttalerne her i stuen min på 25 kvm. Fungerer helt flott det, ikke like god kvalitet som z-680 som de erstattet, men de her er stiligere og har, som nevnt, trådløse bakhøytalere (dog har hver av dem stikkontakt, så litt ledning blir det). z-680 var nå uansett overkill til stuen min. Skaper ingen konflikt med det trådløse nettverket og det er en fryd å ha det koblet opp både mot pc, dvd og digitale tuner. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Jeg er strålende fornøyd med mitt, selv om jeg gav dobbelt så mye for det som PCExpress skal ha... *grrr* hehe. Har aldri forstyrret hverken trådløse telefoner eller WLAN'et hjemme (Det er det faktisk bare mikrobølgeovnen som klarer... Slå den?) Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Er 5400 samme sett bare uten tråløse bakhøytalere? Hva har best lydkvalitet Z-5500, Z-5400 eller Z-5450? Endret 24. juni 2006 av 2 Fast 4 Biltema Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Kanskje jeg vil satse på noe sånt etter hvert. BTW: Hvor selges høyttalere fra Cambridge SoundWorks? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Er 5400 samme sett bare uten tråløse bakhøytalere?Hva har best lydkvalitet Z-5500, Z-5400 eller Z-5450? 6374942[/snapback] Eg skal ikke uttale meg på lydkvaliteten direkte, men Z-5500 er den utgaven med best spec Kanskje jeg vil satse på noe sånt etter hvert. BTW: Hvor selges høyttalere fra Cambridge SoundWorks? 6376521[/snapback] Cambridge SoundWorks mener(og tror) eg er det samme som Creative. Det første 2.1 settet mitt var et Cambridge Soundworks fra Creative Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Kanskje jeg vil satse på noe sånt etter hvert. BTW: Hvor selges høyttalere fra Cambridge SoundWorks? 6376521[/snapback] Cambridge SoundWorks mener(og tror) eg er det samme som Creative. Det første 2.1 settet mitt var et Cambridge Soundworks fra Creative 6376551[/snapback] Creative har kjøpt de opp ja, og noen lydannlegg har fått begge logoene. Men i det siste har jeg ikke sett noen slike. Jeg vil foretrekke lydannlegg med dette på, så jeg vet at lyden blir bra. Edit: Her i huset er det forresten to annlegg av dette merket. Det ene har bitt sprengt, så jeg har på sikt ønske om å bytte det. Endret 24. juni 2006 av efikkan Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Får vel heller satse på Z-5500 Det som er kongen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå