blehnda Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Heisann! Har akkurat kjøpt meg en NorthQ 3315 UFO Alu 92mm Kjøler men finner liksom ikke en normal måte å koble den på.... noen som har erfaring med denne kjøleren? Jeg har 939 Prosessor og 939 Hovedkort. en ting til. Det virka litt rart men, Skal Kjøleren være klistret ned i CPU'en eller skal den "sveve" På bruksanvisningen var det ikke noe hjelpe måter til 939... bare Sokkel 462 (Socket A) , Socket 754 ,Socket 940, Socket 478 Takk for alle svar Endret 24. juni 2006 av blehnda Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Kanskje denne siden kan være til hjelp. Kjøleren skal presses ganske hardt ned på prosessoren. Dette for å få flyttet mest mulig varme. Hvis ikke risikerer du å ødelegge prosessoren. Lenke til kommentar
blehnda Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 Problemet er å sette den FAST Vet ikke hvordan jeg skal sette den fast, med skruer osv. :S Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Sitter fast i hvafornoe ? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Så vidt jeg kan skjønne så skal en av de klipsene som følger med være under vifta, og så skrues fast til Hovedkortet. Her er en link som kanskje hjelper litt: Liten guide Lenke til kommentar
blehnda Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Så vidt jeg kan skjønne så skal en av de klipsene som følger med være under vifta, og så skrues fast til Hovedkortet. Her er en link som kanskje hjelper litt: Liten guide 6377963[/snapback] saken er at jeg ikke skjønner hvordan jeg skal feste fast kjøleren, og hva jeg skal bruke til å feste den i 939 Hovedkortet. var dette ett 939 hovedkort? d virka litt annerledes enn på mitt hovedkort hovedkortet mitt er:AsRock 939 Dual-Sata2 Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Det er 2 hull som "peker" mot vær sin kort(motsatte av langt) ende på HK. Disse hullene er like ved sokkelen i den svarte plastikken som ligger plassert rundt sokkelen. Det er der du skal feste en av disse klipsene du fikk med kjøleren. Tipper det er dette du fikk med? Jeg vet ikke hvilken av disse klipsenen du skal velge, men du kan jo prøve deg fram? Først setter du i cpu'en, så har du på pasta/goop på cpu'en. Så setter du kjøleren på plass, tar denne klipsen over kjøleren, eventuelt lirke under vifta hvis det er mulig? Så skrur du fast endene på dette klipset som ligger over kjøleren men under vifta. Har aldri vært borti en slik kjøler, men antar det er noe i denne duren... Beklager at den "guiden" jeg linket til tidligere var muligens et annet HK, men jeg tenke du så denne klipsen som var festet over kjøleren der. Endret 26. juni 2006 av untouch4ble Lenke til kommentar
7r Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Passer den vifta muligens til HK mitt også? Se her Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Må ikke glemme platen som skal bak på hovedkortet får å få skruehullene du skal benytte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå