Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bluecom - Leveringstid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For meg tok det 10 dager så kom modem og det.. og 8 dager senere kunne jeg koble meg opp på nettet...

(hadde litt startproblemer så egentlig skulle jeg vært oppe 6 dager sener fordi BlueCom mente det var Telenor sin feil.. og jeg tror dem..)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Quote:

Den 2002-11-04 20:58, skrev corky:

For meg har det tatt hele 5 UKER og jeg har enda ikke fått ADSL.

Hver gang jeg kontakter Blucom, skylder de på Telenor

Det er nok ikke bare sånn at de skylder på Telenor - det er faktisk Telenor som er den store flaskehalsen for alle leverandører som er avhengige av telenors nett.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-13 18:17, skrev millencolin:

Er det noen som har ADSL fra Bluecom, og kan fortelle meg hvor lang tid det tok før dere fikk vite leveringsdato? Har tatt 2 uker nå, og jeg har enda ikke hørt noe.

Dessuten; hvor lang tid tok det tilsammen før alt var ordna?

Tja, og og ring eller mail de og sjekk status på din levering, har du ikke fått noen mail fra de?

Hvis du sjekker nummeret ditt, får du beskjed om at nummeret allerede har ADSL?

Lenke til kommentar

Her fikk jeg modemet etter to uker og to dager eller en dag før datoen fikk jeg alt oppe og gikk... DSL lampa funka, men fikk ikke ip, så jeg ringte (klarte ikke vente) også sa de at det var neo feil hos telenor/bravida men han skulle sjekke... han ringte opp litt etterpå og alt var fikset...

alt var iallefall som det skulle og mer enn forventet support der det lille jeg har brukt de =) Har ikke hatt direkte bruk for de heldigvis (supportfolka altså)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...