Roberthawkins Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Heisann Da var det endelig på tid med en oppgradering for pcen. Dette er det jeg har tenkt å kjøpe og jeg lurte om dette vil passe sammen og pcen vil starte Har dette kabinettet og lurer på om alt vil passe inn. Ser nå at det er blitt lansert et am2 hovedkort med crossfire støtte og er i tvil om jeg ska ha ati eller nvidia. Noen som har noen skjermkort å anbefale, men må helst ikke overstige 2700kr og må være fra netshop. Takker for svar på forhånd Endret 24. juni 2006 av kermit150 Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) ser du har pentium 3ghz, du vet at om 3 uker så blir det prisras på dual core, dvs opptil 50%. og få fra 3ghz til 2.2ghz amd er vel litt drøyt med tanke på at en kan vente 3 uker, samt bite i en conroe eller en rimelig dual core og evt raskere. du får jo se, iallefall overlever du med det du har? bortsett fra det så ser det veldig bra ut.vet du kan få rammen rimeligere 4-5-5-15 istedenfor 5-5-5-10 hva som er best er vanskelig å si. 15 hørtes helt feil ut. crossfire krever jo sinnsykt med strøm med de skjermkortene, lurer på om 20A+18A egentlig holder til ATI kortene Endret 24. juni 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
Trøtt Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Det der ser bra ut, og riktig å gå for et 7900 GT etter min mening med tanke på pris/ytelse! -Men trenger du det minnet? Noen spesiell grunn? Lenke til kommentar
Roberthawkins Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Det der ser bra ut, og riktig å gå for et 7900 GT etter min mening med tanke på pris/ytelse!-Men trenger du det minnet? Noen spesiell grunn? 6372858[/snapback] Ville bare ha det beste minnet fra ocz og en venn av venn sa det de var veldig gode. Håper på fler svar Endret 24. juni 2006 av kermit150 Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Du får billigere Corsair minne med strammere timings (4-4-4-12) Link! Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Sjekk ut ukens tilbud fra Netshop. (minnebrikker) Oppsettet ser bra ut. Jeg vil anbefale å vente på prisraset. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Roberthawkins Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Har tenkt å vente på pris raset. De minne brikkene på ukens tilbud er de bedre enn de jeg har valgt? Har sett litt på disse er de noe gode?, likte fargen på de . Men vil jo ha mest ytelse for pengene. Endret 24. juni 2006 av kermit150 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Har tenkt å vente på pris raset.De minne brikkene på ukens tilbud er de bedre enn de jeg har valgt? Har sett litt på disse er de noe gode?, likte fargen på de . Men vil jo ha mest ytelse for pengene. 6376833[/snapback] De her er en smule bedre: OCZ DDR2 2048MB Platinum XTC Dual Ch. 1695 kr. Bedre timings er bedre, men det utgjør ikke så stor forskjell. BTW: Brikkene med kamuflasjemønster er fristende. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Roberthawkins Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 Men vil alt dette passe inn i mitt kabinett? linken er i første post. Må vell ikke kjøpe vifter? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Men vil alt dette passe inn i mitt kabinett? linken er i første post.Må vell ikke kjøpe vifter? 6376908[/snapback] Det er ATX, så det skal nok passe. Lenke til kommentar
Roberthawkins Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Lurte på en ting, å mye vil sånn ca X2 4200++ koste når prisraset er?? Ser nå at alt utentatt hovedkortet ligger på 60 grader er det lurt å kjøpe nye vifter?, og hvilkne til det nye oppsettet? Endret 25. juni 2006 av kermit150 Lenke til kommentar
Roberthawkins Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 hallo?, noen svar og få fra sist post? Lenke til kommentar
Kong_Miraz Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Lurte på en ting, å mye vil sånn ca X2 4200++ koste når prisraset er?? 6382585[/snapback] det blir antat at det blir ca. 1860kr Lenke til kommentar
Roberthawkins Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 Men trenger jeg nye vifter så lenge pcen ligger på 60grader? og hvilkne? Lenke til kommentar
Roberthawkins Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 hallo?, Maskinen ligger på 60 grader trenger vell nye vifter? og hvilkne?? Lenke til kommentar
Tazuna Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 "maskinen ligger på 60 grader" Du mener muligens at CPU ligger på 60 grader, noe som er temmelig varmt om det ikke er ekstrem load... Lenke til kommentar
HAG Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Er temperaturen inni "kassa" 60 grader skulle den fått inn litt mer friskluft. Hadde samme kabinett lurer på om det stort sett var plass til flere vifter bak (avsug) - gav det bort til fatteren som har kontor PC i kassen nå Har Thermaltake Shark som fikk SilenX vifter foran og bak og Tagan 480 PSU Lenke til kommentar
Roberthawkins Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Her tempraturene på alt: Hovedkort 31grader Cpu 53 grader Gpu 60 grader Gpu omgivesle 54 grader Maxtor 60 grader er ikke dette mye?, har ikke overklokka maskinen heller. Kan noen legge ut linker til vifter, o.s.v av hva jeg trenger? Editt: Vurdert å kjøpe nytt kabinett. Dette! Vil ikke ha maxi tower litt stress å drasse det med på lan og + det vil ta litt plass.... Endret 28. juni 2006 av kermit150 Lenke til kommentar
Roberthawkins Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 hallo igjen Beklager at jeg maser men vill bare være sikker. Se nå at de ram brikkene er blitt senket med 300kr ,å jeg går for de, men trenger tips til nye vifter, osv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå