rubjell Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Av og til når jeg putter inn en cd eller dvd i pcen får jeg ikke frem innholdet på platen, maskinen sier at platen er tom, eller det viser ikke noe innhold i dvdmappen på "min datamaskin", selv om jeg vet at det er media på den windows media player finner ikke platen men vlc mediaplayer finner den med en gang hva kan være galt? Takk for hjelpen Endret 24. juni 2006 av rubjell Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Av og til når jeg putter inn en cd eller dvd i pcen får jeg ikke frem innholdet på platen, maskinen sier at platen er tom, eller det viser ikke noe innhold i dvdmappen på "min datamaskin", selv om jeg vet at det er media på den windows media player finner ikke platen men vlc mediaplayer finner den med en gang hva kan være galt? Takk for hjelpen 6372761[/snapback] Hvilket program bruker du til brenning? Selv anbelfaler jeg Nero 7. Annet vet jeg ikke hva det kan være. Lenke til kommentar
Eide'n Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Av og til når jeg putter inn en cd eller dvd i pcen får jeg ikke frem innholdet på platen, maskinen sier at platen er tom, eller det viser ikke noe innhold i dvdmappen på "min datamaskin", selv om jeg vet at det er media på den windows media player finner ikke platen men vlc mediaplayer finner den med en gang hva kan være galt? Takk for hjelpen 6372761[/snapback] Det kan vere gammel frimware på DVD spilleren, eller dårleg decoder. Endret 24. juni 2006 av King[nor] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå