eplemann Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Hei, jeg skulle gjerne anskaffet meg Sverige sin landsdrakt. Men den eneste prisen på internett jeg har funnet er 699,- ( her ) Og det er da vel ikke noe spesielt billig? Noen som vet om et annet sted? Takker for svar Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Jeg ser at de draktene som selges overalt er "officially licenced". Betyr det at "billigdraktene" som selges er ulovlige? Og at de dermed ikke er å finne på internett, bare på markeder på feriesteder? Jeg tror iallfall at dette er svaret. Jeg synes det er dumt at drakter skal koste så mye, men kjøper en innimellom likevel, siden valgene er få. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Er masse drakter her, litt rimeligere enn på fotball-shop.no Men jeg vet ikke åssen det blir med porto og sånn hvis du bestiller derfra men... Lenke til kommentar
olaham Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Gå på det respektive lagets hjemmeside.... selv om du må shippe det fra f.eks England vil det nok bli billigar.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå