Vo0do0 Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Grafikkmessig så det identisk ut med GTA: San Andreas. Hvis ikke det kommer på PC så skipper jeg denne tittelen gitt. Bull..Shit.. Du må jo bare være blind 6405008[/snapback] Han er ikke blind, bare den største PS3-gutten på dette forumet. Eller blind, ja kanskje i den forstand at han er blindet av sin kjærlighet til Sony. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Ikke helt det samme nei.Å herregud. Bare noen timer igjen til jeg tar av nerdefoten og på med rockefoten. GUNS`N ROSES er i byen og jeg skal på konsert! 6399620[/snapback] Jeg har nettopp komt hjem fra en utflukt med noen venner fra oslo. Reiste 7 timer til oslo. Gikk på konsert "SOM VAR KONGE!!" Å reiste hjem etterpå 10 timer. (annen vei) On Topic. Ser bra ut det ja 6404286[/snapback] Tar meg 5 min å gå hjemmefra til Spektrum Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Tar meg 5 min å gå hjemmefra til Spektrum 6405541[/snapback] Noen som har det! Vi skulle egentlig ligge på vandrehjem eller hotell. men var nok litt for sent ute. Så ble en god del reising den dagen. Muligens det går an å få caracteren i saints row til å se identisk ut med Axl Rose Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Tar meg 5 min å gå hjemmefra til Spektrum 6405541[/snapback] Noen som har det! Vi skulle egentlig ligge på vandrehjem eller hotell. men var nok litt for sent ute. Så ble en god del reising den dagen. Muligens det går an å få caracteren i saints row til å se identisk ut med Axl Rose 6405902[/snapback] I så fall skal jeg finne en vakt og bite han i leggen Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Tar meg 5 min å gå hjemmefra til Spektrum 6405541[/snapback] Noen som har det! Vi skulle egentlig ligge på vandrehjem eller hotell. men var nok litt for sent ute. Så ble en god del reising den dagen. Muligens det går an å få caracteren i saints row til å se identisk ut med Axl Rose 6405902[/snapback] I så fall skal jeg finne en vakt og bite han i leggen 6407768[/snapback] Ellers så kan du lage fyren som en vakt. med t-sjorte "Axl, Bite me" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå