Gå til innhold

Behind the scenes: Saint Row x360

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser ihvertfall ein tydelig framgang fra GTA spillene grafikkmessig :)  Syns det ser flott nok ut eg.

6398346[/snapback]

Helt enig med deg!:) Jeg har sett en del filmer fra dette nå og de har tatt med det der at du kan ha med deg andre fra gjengen og gjøre drive-by. Jeg håper virkelig dette spillet blir bra!:D hva er framedrops?

Lenke til kommentar

fet skuespiller-liste.

Jeg bare håper at David Carradine har en stor rolle. Han er så utrolig bra som Bill, i Kill Bill. Mystisk stemme !

Og at Joaquim de Almeida gjør en så bra rolle som en sjef av et drug cartel som han gjorde i sesong 3 av 24.

Endret av dark by design
Lenke til kommentar
Grafikkmessig så det identisk ut med GTA: San Andreas. Hvis ikke det kommer på PC så skipper jeg denne tittelen gitt.

6398778[/snapback]

Jaha? Bare ved å gløtte litt på bilder ser man jo at det er langt over hva San Andreas kunne tilby. Kan du fortelle meg når GTA hadde ting som Self-shadowing og HDR belysning?

Hadde dette vært et PS3-spill ville jo dette, i følge deg, vært 4D og laaaaaangt over hva en PC kunne prestert.

Lenke til kommentar
Grafikkmessig så det identisk ut med GTA: San Andreas. Hvis ikke det kommer på PC så skipper jeg denne tittelen gitt.

6398778[/snapback]

Jaha? Bare ved å gløtte litt på bilder ser man jo at det er langt over hva San Andreas kunne tilby. Kan du fortelle meg når GTA hadde ting som Self-shadowing og HDR belysning?

Hadde dette vært et PS3-spill ville jo dette, i følge deg, vært 4D og laaaaaangt over hva en PC kunne prestert.

6398841[/snapback]

Tror egentlig det enkleste er å ignorere Avean. Utav bilder tatt med mobil kamera kan han se at Motorstorm er en verdig 4D tittel.

Spillet ser mye bedre ut enn San Andreas som forøvrig var dritt-dårlig. Imho.

Lenke til kommentar

6398778[/snapback]

6398841[/snapback]

Klart det er ny teknologi men jeg syns fortsatt det ser likt ut som San Andreas. HDR teknologien ser jeg lite av på bildene jeg har sett ihvertfall. Ser ut som de bruker Shader Model 3.0 enkelte plasser men.

Lenke til kommentar
hva er framedrops?

6398561[/snapback]

Framedrops er bilder per sekund som synker så lavt at du kan se det "hakker" på skjermen eller slildeshow på det aller værste.

De fleste spill har stabilt bilde på 30 per sekund.

Synker den ned til for eksempel til 10 i et sekund vil du merke det som hakking.

Jeg tviler på at vi vil få FPS drops i dette spillet.

Uansett om det vil bli litt FPS drops så gjør det ikke noe så lenge det ikke er ittirende/uspillbart.

Lenke til kommentar
Ikke helt det samme nei.

Å herregud. Bare noen timer igjen til jeg tar av nerdefoten og på med rockefoten.

GUNS`N ROSES er i byen og jeg skal på konsert!

6399620[/snapback]

Heldiggris :)

Bare styr unna Axl's festing i kveld da :)

6400025[/snapback]

Han har vel bitt fra seg nå :)

Lenke til kommentar
Ikke helt det samme nei.

Å herregud. Bare noen timer igjen til jeg tar av nerdefoten og på med rockefoten.

GUNS`N ROSES er i byen og jeg skal på konsert!

6399620[/snapback]

Jeg har nettopp komt hjem fra en utflukt med noen venner fra oslo. Reiste 7 timer til oslo. Gikk på konsert "SOM VAR KONGE!!" Å reiste hjem etterpå 10 timer. (annen vei)

On Topic.

Ser bra ut det ja :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...