Martin-sama Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Det ser kult ut dette her! Grafikkmessig liknet det litt på GTA3, men til tider var det bedre! Onlinemodus er jo nødt til å bli kult! XD Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Her er noen nye bilder Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Ser ihvertfall ein tydelig framgang fra GTA spillene grafikkmessig Syns det ser flott nok ut eg. Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Ser ihvertfall ein tydelig framgang fra GTA spillene grafikkmessig Syns det ser flott nok ut eg. 6398346[/snapback] Helt enig med deg! Jeg har sett en del filmer fra dette nå og de har tatt med det der at du kan ha med deg andre fra gjengen og gjøre drive-by. Jeg håper virkelig dette spillet blir bra! hva er framedrops? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) fet skuespiller-liste. Jeg bare håper at David Carradine har en stor rolle. Han er så utrolig bra som Bill, i Kill Bill. Mystisk stemme ! Og at Joaquim de Almeida gjør en så bra rolle som en sjef av et drug cartel som han gjorde i sesong 3 av 24. Endret 28. juni 2006 av dark by design Lenke til kommentar
Avean Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Grafikkmessig så det identisk ut med GTA: San Andreas. Hvis ikke det kommer på PC så skipper jeg denne tittelen gitt. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Grafikkmessig så det identisk ut med GTA: San Andreas. Hvis ikke det kommer på PC så skipper jeg denne tittelen gitt. 6398778[/snapback] Jaha? Bare ved å gløtte litt på bilder ser man jo at det er langt over hva San Andreas kunne tilby. Kan du fortelle meg når GTA hadde ting som Self-shadowing og HDR belysning? Hadde dette vært et PS3-spill ville jo dette, i følge deg, vært 4D og laaaaaangt over hva en PC kunne prestert. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Grafikkmessig så det identisk ut med GTA: San Andreas. Hvis ikke det kommer på PC så skipper jeg denne tittelen gitt. 6398778[/snapback] Jaha? Bare ved å gløtte litt på bilder ser man jo at det er langt over hva San Andreas kunne tilby. Kan du fortelle meg når GTA hadde ting som Self-shadowing og HDR belysning? Hadde dette vært et PS3-spill ville jo dette, i følge deg, vært 4D og laaaaaangt over hva en PC kunne prestert. 6398841[/snapback] Tror egentlig det enkleste er å ignorere Avean. Utav bilder tatt med mobil kamera kan han se at Motorstorm er en verdig 4D tittel. Spillet ser mye bedre ut enn San Andreas som forøvrig var dritt-dårlig. Imho. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 husker frameraten så helt jævlig dårlig ut på et klipp fra E3, håper det blir bedre Lenke til kommentar
Avean Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Grafikkmessig så det identisk ut med GTA: San Andreas. Hvis ikke det kommer på PC så skipper jeg denne tittelen gitt. 6398778[/snapback] Jaha? Bare ved å gløtte litt på bilder ser man jo at det er langt over hva San Andreas kunne tilby. Kan du fortelle meg når GTA hadde ting som Self-shadowing og HDR belysning? Hadde dette vært et PS3-spill ville jo dette, i følge deg, vært 4D og laaaaaangt over hva en PC kunne prestert. 6398841[/snapback] Klart det er ny teknologi men jeg syns fortsatt det ser likt ut som San Andreas. HDR teknologien ser jeg lite av på bildene jeg har sett ihvertfall. Ser ut som de bruker Shader Model 3.0 enkelte plasser men. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 hva er framedrops? 6398561[/snapback] Framedrops er bilder per sekund som synker så lavt at du kan se det "hakker" på skjermen eller slildeshow på det aller værste. De fleste spill har stabilt bilde på 30 per sekund. Synker den ned til for eksempel til 10 i et sekund vil du merke det som hakking. Jeg tviler på at vi vil få FPS drops i dette spillet. Uansett om det vil bli litt FPS drops så gjør det ikke noe så lenge det ikke er ittirende/uspillbart. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Endret 28. juni 2006 av Mala Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Ikke helt det samme nei. Å herregud. Bare noen timer igjen til jeg tar av nerdefoten og på med rockefoten. GUNS`N ROSES er i byen og jeg skal på konsert! Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Ikke helt det samme nei.Å herregud. Bare noen timer igjen til jeg tar av nerdefoten og på med rockefoten. GUNS`N ROSES er i byen og jeg skal på konsert! 6399620[/snapback] Heldiggris Bare styr unna Axl's festing i kveld da Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Ikke helt det samme nei.Å herregud. Bare noen timer igjen til jeg tar av nerdefoten og på med rockefoten. GUNS`N ROSES er i byen og jeg skal på konsert! 6399620[/snapback] Heldiggris Bare styr unna Axl's festing i kveld da 6400025[/snapback] Han har vel bitt fra seg nå Lenke til kommentar
Warlord Nazdreg Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Dette spillet ser veldig bra ut ja, greit nok at det er ganske likt GTA, men det ser ut som et av de bedre GTA "kopiene". Veldig bra utvalg av stemmer de har med osv. Så gleder meg mye. Må jo ha noe å spille frem til GTA4 ^^ -Nazdreg Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Følg med på IGN og GameSpot.com for å få nye bilder og bilder! Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Gode nyheter! Jeg har en Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Ikke helt det samme nei.Å herregud. Bare noen timer igjen til jeg tar av nerdefoten og på med rockefoten. GUNS`N ROSES er i byen og jeg skal på konsert! 6399620[/snapback] Jeg har nettopp komt hjem fra en utflukt med noen venner fra oslo. Reiste 7 timer til oslo. Gikk på konsert "SOM VAR KONGE!!" Å reiste hjem etterpå 10 timer. (annen vei) On Topic. Ser bra ut det ja Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Grafikkmessig så det identisk ut med GTA: San Andreas. Hvis ikke det kommer på PC så skipper jeg denne tittelen gitt. Bull..Shit.. Du må jo bare være blind Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå