Straffa Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Ta en titt på denne filmen. Her er det mye nyttig informasjon om Saint Row. Link Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Med relativt små unntak, synes jeg fortsatt dette ser ut som GTA3. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Med relativt små unntak, synes jeg fortsatt dette ser ut som GTA3. 6372594[/snapback] Forsåvidt meget enig. De nye GTA spillene syns eg ikkje så mye om,så det er nok stor sjangse for at dette spillet vill passere meg Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 Dette havner nok hos meg også. Bare se voice cast listen som er med Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 THQ and Volition har nok engang bekreftet at demoen kommer 1. August men har noen gang en demo kommet presis spør bare jeg......... Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 THQ and Volition har nok engang bekreftet at demoen kommer 1. August men har noen gang en demo kommet presis spør bare jeg......... 6372671[/snapback] Gleder meg veldig mye til demoen. Alt ser veldig bra ut, eneste som gjenstår og se er om kontrolleren og styringen sitter like bra som GTA. Lenke til kommentar
Heyward Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 sjekk www.tothegame.com 1 september her i norge Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Ligner på GTA ja, men hva så, GTA var er jo et supert spill uansett. Jeg gleder meg sikkelig til dette spillet værtfall Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 Ligner på GTA ja, men hva så, GTA var er jo et supert spill uansett. Jeg gleder meg sikkelig til dette spillet værtfall 6373013[/snapback] Jeg bare elsker GTA sjangeren. Dette er noe jeg skal kose meg frem til GTA4 kommer Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 You nailed it Avanore. Jeg har faktisk ikke tenkt på det før nå, men..... Mange har sytt og klaget over at Saint's Row er en GTA-kopi. Dermed disser de Saint's Row ned. Likevel er alle hypet opp på at GTA4 skal komme til neste år. Nei, jeg gleder meg til Saint's Row jeg. Digget GTA-serien, og simpelthen elsker grafikkoppgraderingen fra GTA San Andreas til Saint's Row. Og så blir sikkert GTA4 enda bedre igjen til neste høst. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Dette spillet ser jeg frem til og det ser veldig bra ut. Bryr meg lite om at det er en GTA kopi. De kan kopiere bra spill så mye de vil så lenge de er bra. Det hever nivået på spill vil jeg si. De fleste nye spill er jo kopier av annet. Half Life var kopi av fpser som kom før dem. Grunnen til at GTA blir kopiert så mye var at de var sjangersbestemende og åpnet en helt ny sjanger. Noe som gjorde de til pioneerene som brakte det til mainstreamen. Ser bra ut dette Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Ser veldig bra ut, åh som jeg digger de skuespillerne som har stemmene til spillet. De er rå, dette kommer til og gå bra, å i mens er det sommer og sol. Så kommer det stygge høstværet å da er det Saint Row. Gleder meg stort. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Noen som vet ossen Xbox Live Støtte det blir for dette spillet? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Kult å høre at det blir en Chicago/Detroit-style by, og ikke noe L.A.! Virker som om det kommer til å bli et kult spill, helt klart. Eneste som bekymrer meg litt er framedrops, som man ser tydelig i videoen, men vi får håpe at de får luket bort det verste i hvert fall. Kommer helt sikkert til å kjøpe dette Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Her er forresten en link med noen bilder fra multiplayer: http://www.onthexbox.com/forum/showthread.php?t=1771 Om det er online eller LAN vites derimot ikke.. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Her er forresten en link med noen bilder fra multiplayer: http://www.onthexbox.com/forum/showthread.php?t=1771 Om det er online eller LAN vites derimot ikke.. 6378156[/snapback] Det støttes online. Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Har lest at det kommer en demo på marketplace den 1. August gjelder dette europa og?(litt n00b på dette) Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Har lest at det kommer en demo på marketplace den 1. August gjelder dette europa og?(litt n00b på dette) 6390429[/snapback] Sannsynligvis kommer den til Europa også vil jeg tro, men ingenting er sikkert. Vi får bare håpe, vente og se. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Oi oi online play, det gjorde spillet bare enda fetere, gleder meg sikkelig til dette spillet nå, tror at dette kommer til å bli et veldig bra og populært spill Og denne online modusen er vel noe lignende MTA og slikt til PC versjonen av GTA, så det blir garantert fett Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Dette blir tøft! Online det som konsoll versjonen av GTA ikke hadde! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå