Poldi Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Hallo'n der ute.. Går da ann å skru av torrent saken i opera , eg vil at Utorrent skal starte som vanligt når eg dobbelklikker e torrentfil... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Verktøy --> Alternativer --> Avansert --> Nedlastinger. Fjern haka for å skjule filtypar opna med Opera og søk etter torrent. So redigerer du oppføringa for filer med filetternamn .torrent, og seier at eit anna program (uTorrent) skal brukast til dei filene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Eller så kan man skrive opera:config, finne bittorrent og huke av der det står "Enable"... Lenke til kommentar
prinsen Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 sitter her å irriterer meg sinnsykt.....har vært trofast operabruker siden tidenes morgen.. jeg er mildt sagt rasende over at opera prøver å overstyre min nettbruk.....den begynte tilogmed å prøve å avistallere utorrent... Lenke til kommentar
PT Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 den begynte tilogmed å prøve å avistallere utorrent... 6375553[/snapback] Akkurat det tviler jeg litt på. µTorrent lever fint her, side om side med Opera Lenke til kommentar
FraXinuS Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) Jeg har slått av torrent i opera slik som dere forklarer over her, men nå åpnes torrentene direkte i µtorrent når jeg klikker på en torrent link. Før så fikk jeg opp en rute hvor jeg kunne velge om jeg ville lagre eller åpne. Er det mulig å få tilbake den ruten? edit: Jeg fikk det til nå rett etter jeg postet. Valgte Handling: "Vis nedlastingsvindu" Endret 15. juli 2006 av FraXinuS Lenke til kommentar
PT Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Følg beskrivelsen til incanus over her, men istedenfor å velge "Åpne med annet program", velger du "Vis nedlastingsvindu". Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 hvilken filformat brukes egentlig på torrent-files? Lenke til kommentar
PT Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 .torrent er det vel som brukes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå