Gjest Bruker-95147 Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Grei faktaopplysning. "Arbeids- og integreringsminister Bjarne Håkon Hanssen lover nå å betale flybilletten, taxi og fikse reisedokumenter, dersom Krekar ønsker å reise frivillig." En som har analysert sosialisten Pølsebjarne. Her gjorde facistpølsa Hanssen et par kardinalfeil (i henhold til politisk korrekte dogmer);1. Fly forurenser mye, og er i lomma på storkapitalen. 2. Taxi er usolidarisk og lite miljøvennlig, kollektivtransport ville ha vært langt mer fordelaktig. Videre er taxiselskaper i lommene på småkapitalister. 3. Reisedokumenter er småborgerlig. En skikkelig reise i sosialist-ånd skal foregå med ryggsekk, med lange stopp foran ambassader hvor en ligger uker å venter på dokumenter mens en røyker bort trygden og raddisforeldrenes almisser. Pølsefacisten har bommet totalt, 3 av 3 feil. Link Endret 24. juni 2006 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Skjønte ikke denne jeg.. - Link til tråd? Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Et gullkorn er faktisk noe som er veldig godt sagt. Og ikke når noen driter seg ut og sier noe dumt, som i de aller fleste 'gullkorn'-innleggene her. (Endelig fikk jeg en anledning til å skrive dette, det har jeg lengta etter lenge... ) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Jeg trodde jeg skulle få så "ørene flagret". Var denne veldig vanskelig å tyde? Jeg fikk meg ihvertfall en god latter, fordi dette var knakande godt skrevet. Endret 26. juni 2006 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Jeg synes den var ganske morsomt skrevet, men man må være nødt til å se det som ren humor og ikke et seriøst innlegg. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Og hva spiller det for rolle?? Det viktigste er uansett å bli kvitt figuren! Endret 26. juni 2006 av trn100 Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Hehe, jeg synes faktisk den der var ett veldig godt gullkorn Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Jeg synes den var ganske morsomt skrevet, men man må være nødt til å se det som ren humor og ikke et seriøst innlegg. 6389054[/snapback] Ved hjelp av bare 5 setninger, presterer kroppen å "fleske" over Pølsebjarne, og i tillegg fikk han med seg "alle" sosialister. Snertent! Han er ikke ufin på noen måte, bare treffsikker. Spesielt liker jeg "krydder" som: facistpølsa, lange stopp foran ambassader og raddisforeldre. Innlegget var kortfattet, og ble bygd opp mot et herlig klimaks. Få også med påfølgende innlegg (som er postet av en velartikulert retoriker) sier "cola over tastaturet" Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Haha, Facistpølse! :!: Genialt skrevet, og faktisk ganske sant. Endret 12. juli 2006 av Vegard_ Lenke til kommentar
Shugar Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Bjarne Håkon "Jern" Hanssen er ikke sosialist, men sosialdemokrat. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 denne var grei nok. men ikke så mye at jeg flirte. (det er jo ikke meningen da heller). Men nice find Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Dette må være noe av det beste som er skrevet på forumet hær siden jeg registrerte meg her. Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Her gjorde facistpølsa Hanssen et par kardinalfeil (i henhold til politisk korrekte dogmer);1. Fly forurenser mye, og er i lomma på storkapitalen. 2. Taxi er usolidarisk og lite miljøvennlig, kollektivtransport ville ha vært langt mer fordelaktig. Videre er taxiselskaper i lommene på småkapitalister. 3. Reisedokumenter er småborgerlig. En skikkelig reise i sosialist-ånd skal foregå med ryggsekk, med lange stopp foran ambassader hvor en ligger uker å venter på dokumenter mens en røyker bort trygden og raddisforeldrenes almisser. Pølsefacisten har bommet totalt, 3 av 3 feil. Taxi er kollektivtransport. Snakk om kardinalfeil. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Høres ut som et nokså typisk "anti"-psykopat-innlegg. Humm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå