Gå til innhold

Kjøpte blekk, men printer ikke? HP Deskjet 930C

Anbefalte innlegg

Hei, har en HP Deskjet 930C som fungerer ypperlig til mitt bruk, kjøpte meg en HP Fargepatron i går og når jeg kom hjem gikk jeg tom for svart blekk etter 3-4 utskrifter, så jeg dro ut i dag for å kjøpe og første og beste butikk hadde merket "Geha" H11, for HP Deskjet 930C osv.. tar av beskyttelse og setter den i, men den printer ikke svart.

Printer ut en "test page" og får kun en bitte liten stripe med svart der, noen tips \ forslag ?

EDIT: Funker det ikke med en uorginal og en orginal patron i samme printer?

Endret av Snoft
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, har en HP Deskjet 930C som fungerer ypperlig til mitt bruk, kjøpte meg en HP Fargepatron i går og når jeg kom hjem gikk jeg tom for svart blekk etter 3-4 utskrifter, så jeg dro ut i dag for å kjøpe og første og beste butikk hadde merket "Geha" H11, for HP Deskjet 930C osv.. tar av beskyttelse og setter den i, men den printer ikke svart.

Printer ut en "test page" og får kun en bitte liten stripe med svart der, noen tips \ forslag ?

EDIT: Funker det ikke med en uorginal og en orginal patron i samme printer?

6372452[/snapback]

Vet at det av og til skjer at patronene tørker inn. Har skjedd meg et par ganger når jeg har kjøpt blekk at jeg har kjøpt uttørket blekk. Henger kanskje lenge i butikken?

-b-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...